• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3996 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

فيليمو - آسياتك، يك همكاري مطمئن به نفع كاربر

مدت زمان زيادي از عمر سرويس‌هاي
 (VOD (Video on Demand نمي‌گذرد. اما در ايران، دو شركت آسياتك و فيليمو اقدام به همكاري بي‌نظير و خدمات مناسبي در اين زمينه كرده‌اند.
به گزارش روابط عمومي شركت آسياتك، اين شركت به عنوان برترين اپراتور ارايه‌دهنده خدمات ثابت كشور، داراي گسترده‌ترين شبكه خدمات اينترنت در سراسر ايران و فيليمو نيز پيشگام بسترهاي VOD در ايران است. اين دو شركت در راستاي ترويج فرهنگ و هنر و تسهيل دسترسي كاربران، طي برنامه‌اي مشترك اقدام به اشتراك غني‌ترين مجموعه محتواي فيلم و سريال كشور كرده‌اند.
بر همين اساس مشتركان اينترنت آسياتك در سراسر كشور بدون هيچ گونه محدوديتي مي‌توانند از طريق نشاني vod.asiatech.ir به صورت رايگان به كليه فيلم‌ها و سريال‌هاي فيليمو دسترسي داشته باشند.
 فيليمو به عنوان يك سرويسVOD، داراي محتواي فاخر و غني شامل هزاران عنوان فيلم و سريال ايراني و خارجي، به زبان اصلي، دوبله يا زيرنويس شده و حتي انحصاري است.
اين گزارش حاكي است كاربران آسياتك در سراسر كشور بدون نياز به خريد اشتراك فيليمو و فارغ از دغدغه مصرف حجم اينترنت مي‌توانند از طريق گوشي تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ، تلويزيون هوشمند يا هر دستگاه ديگري كه به شبكه آسياتك متصل باشد، فيلم‌ها و سريال‌هاي دلخواه خود را از طريق vod.asiatech.ir تماشا كنند.
بنابر اين گزارش باتوجه به استقبال كم‌نظير كاربران از اين طرح و در راستاي افزايش رضايت كاربران، فيليمو و آسياتك در اقدامي مشترك اعلام كردند: امكان تمديد دوباره اين طرح در سال 1397 وجود دارد.
در پايان اين گزارش آمده است: محتواي vod.asiatech.ir كاملا مشابه محتواي سايت اصلي فيليمو است و به طور مستمر و همزمان با اين وب‌سايت، فيلم‌ها و سريال‌هاي آن به‌روز مي‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون