• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

كليپ‌هاي مهارت براي ورزش كردن

ويديو مهارت دوچرخه‌سواري روي طناب در ارتفاعات بسيار زياد اين روزها در شبكه‌هاي اجتماعي طرفداران زيادي پيدا كرده است. اين ويديو بيش از 10 ميليون بار در شبكه‌هاي اجتماعي بازديد‌كننده داشته است. اين دسته از ويديو‌ها كه با عنوان مهارت در شبكه‌هاي اجتماعي گذاشته مي‌شود، باعث مي‌شود تا كاربران به مسائل ورزشي هم فكر كنند، يكي از مشكلاتي كه اين روزها فعالان شبكه‌هاي اجتماعي دارند دوري از ورزش است و اين باعث شده تا مديران ارشد اين شبكه‌ها به فكر كارهاي تبليغاتي براي ورزش كردن باشند. گروه ديگري از اين ويديوها بيش از صد ميليون بازديد‌كننده داشته است. امروز نزديك به سه ميليارد كاربر در دنيا وجود دارد كه به گفته مديران شبكه‌هاي اجتماعي سلامت آنها از نظر عدم پرداختن به ورزش در خطر است.

فيلم‌هاي صد ثانيه‌اي در شبكه‌هاي اجتماعي

فيلم 100 ثانيه‌اي «پدر» فيلمي كه دارنده جايزه بهترين اثر پويانمايي جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي صدثانيه‌اي شد اين روزها در شبكه‌هاي اجتماعي براي كاربران ايراني بسيار جذاب است. اين فيلم كه موضوعي اجتماعي دارد باعث شده تا بيش از 200 هزار بازديد‌كننده داشته باشد. كاربران با بازنشر كردن اين فيلم سعي كرده‌اند كه آن را بيشتر در شبكه‌هاي اجتماعي به مردم نشان دهند، برخي كاربران نوشته‌اند اگر اين فيلم‌هاي صد ثانيه‌اي كه براي مردم ديدن آنها وقتي را نمي‌گيرد به شبكه‌هاي اجتماعي برسند مردم با هنرمندان خودشان بيشتر آشنا مي‌شوند و اتفاق خوبي به حساب مي‌آيد. اين ويديو در اكثر صفحات مورد علاقه كاربران در شبكه‌هاي اجتماعي گذاشته شده است. اما اين فيلم همچنان براي كاربران از نظر مدت زماني كه ساخته شده جذاب است.

استقامت يك دونده

ويديويي از يكي از دونده‌هاي كنيايي باعث شده تا اين ويديو بيش از 10 ميليون بازديد‌كننده داشته باشد. دونده كنيايي پس از پشت سر گذاشتن حدود ۴۲ كيلومتر دوي استقامت، تمام ماهيچه‌هايش منقبض مي‌شود. بقيه زنان و مردان دونده از او جلو مي‌زنند ولي اين خانم دونده در حالي كه تنها ۴۵ متر به خط پايان مانده، در چند قدمي خط، روي چهار دست و پا از خط پايان عبور مي‌كند، سپس به كمك بقيه سر پا مي‌ايستد. اين قانون ننوشته دونده‌هاست كه شروع خود را به پايان برسانند. كاربران زيادي از تمام نقاط دنيا از ديدن اين ويديو شگفت‌زده شده‌اند و براي آنها اين كار بسيار جذاب بوده است. اين ويديو همچنان يكي از جذاب‌ترين ويديو‌ها در شبكه‌هاي اجتماعي است كه از يوتيوب در ابتدا منتشر شده است. اكثر كاربران نوشته‌اند كه استقامت اين دونده زن نشان مي‌دهد كه او در تمام زندگي‌اش توانسته با مشكلات مبارزه كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون