• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

برخورد پليس با فروشندگان بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز

ايسنا|جانشين رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي ناجا با تاييد آمار 20 ميليون كاربر بازي‌هاي رايانه‌اي در كشور، از عزم پليس براي مقابله با عرضه‌كنندگان بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز خبر داد.
سردار صادقي، با انتقاد از «عدم نظارت بر محتواي بازي‌هاي رايانه‌اي و گيم نت ها»، چالش‌هاي موجود در مسير توليد بازي‌هاي رايانه‌اي مناسب داخلي را برشمرد و گفت: متاسفانه بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز در داخل كشور به وفور وجود دارد و از سويي در حوزه توليد بازي‌هاي رايانه‌اي مجاز و بومي نيز دچار عقب‌ماندگي هستيم كه ضروري است به اين حوزه بيش از گذشته توجه شود. او ايجاد اعتماد به نفس، بروز استعدادها و توانمندي‌هاي كودكان، ارتقاي خلاقيت در حل مشكلات و شبيه‌سازي زندگي واقعي را از ويژگي‌هاي بازي رايانه‌اي خوب و مجاز دانست و ادامه داد: آمار 20 ميليون كاربر بازي‌هاي رايانه‌اي در كشور نظارت بيشتر بر اين حوزه را گوشزد مي‌كند. ضرروي است تا با اتخاذ تدابير مناسب، راه براي ورود بازي‌هاي مجاز و مناسب هموار شود.
سردار صادقي از «نبود قوانين بازدارنده مناسب در برخورد با متخلفان»، «عدم توان رقابت توليدكنندگان داخلي با محصولات خارجي» و «عدم تبليغات محصولات داخلي» در حوزه توليد و عرضه بازي‌هاي رايانه‌اي به عنوان چالش‌هاي پيش روي مسوولان در اين حوزه نام برد و تاكيد كرد كه پليس در اين مسير، با افراد سودجو كه منشأ ترويج، اشاعه و عرضه بازي‌هاي رايانه‌اي غيرمجاز هستند برخورد خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون