• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

خبر كوتاه

دستگيري وكيل قلابي در خرم‌آباد

مهر| رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان از دستگيري يك نفر كلاهبردار تحت عنوان وكيل در شهرستان خرم آباد خبر داد. سرهنگ قدرت‌الله دالوند در اين رابطه گفت: با توجه به كسب خبري مبني بر اينكه فردي به هويت معلوم فاقد هر گونه سمت و شغلي با همكاري شخصي ديگر نسبت به درج آگهي قبولي وكالت به صورت گسترده در خرم آباد اقدام كرده موضوع در دستور كار قرار گرفت. وي با بيان اينكه اين افراد در آگهي‌هاي خود اعلام كرده بودند كه با كمترين هزينه مشكلات قضايي افراد داراي مشكل را برطرف مي‌كند، افزود: در اين راستا بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري آگاهي استان قرار گرفت. رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان لرستان بيان كرد: با بررسي‌هاي پليسي مشخص شد فرد كلاهبردار سابقه فعاليت در كانون وكلا را ندارد و فعاليت وي غيرمجاز است و با اين شيوه از مردم كلاهبرداري مي‌كند. وي اظهار داشت: با هماهنگي مقام قضايي وكيل قلابي با همدستش دستگير و در بازرسي از منزل آنان مقاديري اوراق قضايي مربوط به عقد قرارداد و... كشف و ضبط شد. دو كلاهبردار به جرم خود اعتراف كرده و مبلغ
 ۵۰۰ ميليون ريال كلاهبرداري از آنها كشف و با قرار صادره راهي زندان شدند.

قتل در پاتوق شيشه‌اي

باشگاه خبرنگاران| متهمي فراري كه با وارد كردن ضربات متعدد قمه، جواني 30  ساله را در يكي از پاتوق‌هاي مصرف شيشه در اسلام‌آباد به قتل رسانده بود از سوي پليس شناسايي و دستگير شد. اواخر ماه گذشته كلانتري 16 اسلام‌آباد آذربايجان غربي مرگ جواني حدودا 30 ساله به نام «نصرت» را كه بر اثر شدت جراحت در بيمارستان امام خميني(ره) فوت كرده بود، به پليس آگاهي اطلاع دادند. به دنبال اين موضوع سريعا كارآگاهان پليس آگاهي در بيمارستان حاضر شدند و پس از بررسي‌هاي اوليه به محل وقوع جنايت كه يك پاتوق شيشه‌اي بود، رفتند. تحقيقات پليس حكايت از آن داشت كه شب حادثه گروهي از معتادان در پاتوق‌شان كه يك خانه قديمي بود، دور هم جمع شده بودند كه يكي از آنان با نصرت درگير شده و او را با قمه مجروح كرده و از محل متواري مي‌شود. كارآگاهان با شناسايي قاتل، ردزني‌هاي خود را آغاز كرده و موفق شدند چند شب پس از وقوع جنايت وي را در يكي از خيابان‌هاي اطراق پاتوق شيشه‌اي شناسايي و دستگير كنند. با دستگيري متهم فراري پرده از راز قتل فاش شد، مرد جنايتكار خودش را يك معتاد طرد شده از خانواده معرفي كرد و گفت: آن شب مثل هميشه براي مصرف شيشه به پاتوق شيشه‌اي رفته بوديم كه پس از استعمال مواد مخدر با «نصرت» جر و بحثم شد تا اينكه او ته مانده چايي را به صورتم پاشيد و من نيز با قمه كتف و شكم او را مجروح كرده و از محل گريختم. متهم پس از بازسازي صحنه جرم و قرار بازداشت روانه زندان شد.

نجات چهار روستايي سرمازده از مرگ حتمي

ايسنا| امدادگران جمعيت هلال احمر شهرستان باغملك چهار نفر از اهالي روستاي آسماري را از مرگ حتمي نجات دادند. محسن عليزاده با اشاره به سختي گذر در ارتفاعات آسماري گفت: پس از اعلام شوراي روستا مبني بر فقدان يك چوپان و سه نفر همراه، پس از هماهنگي با مركز كنترل و هماهنگي عمليات استان، تيم پنج نفره نجات به منطقه مورد نظر اعزام شد. رييس جمعيت هلال احمر باغملك كه خود فرماندهي اين عمليات را بر عهده داشت، افزود: تيم نجات پس از ارزيابي منطقه به كمك مردم محلي، منطقه مورد نظر را شناسايي كرده و عمليات نجات را آغاز كردند. وي با اشاره به بروز باران شديد و صعب‌العبور بودن ارتفاعات، افزود: چهار نفر گمشده پس از جست‌وجوي تيم نجات پيدا شدند، اما با توجه به شرايط خاص منطقه، ارتفاع زياد و سرمازدگي و ايجاد مصدوميت، تيم پنج نفره امداد و نجات در كوهستان جمعيت هلال احمر باغملك براي انتقال مصدومان به دامنه كوهستان، به منطقه آسماري فراخوانده شد. بنابر اعلام روابط عمومي جمعيت هلال احمر، عليزاده با بيان اينكه آسيب ديدگان پس از اجراي عمليات نجات در كوهستان با موفقيت به دامنه ارتفاعات منتقل شدند، تصريح كرد: اين عمليات هشت ساعت به طول انجاميد و چهار چوپان صدمه ديده پس از انجام كمك‌هاي اوليه به سياه چادرهاي خود منتقل شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون