• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3188 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۴ اسفند

جزييات پرونده قتل دختر دانش‌آموز ياسوجي

تشكيل اكيپي ويژه براي شناسايي عامل قتل

اعتماد| پيدا شدن جسد غرق خون دختري 17 ساله در يكي از جاده‌هاي فرعي ياسوج، ماموران پليس آگاهي اين شهر را براي شناسايي عاملان جنايت به تكاپو انداخته است.
نخستين روز اسفند ماه امسال ماموران نيروي انتظامي ياسوج به دنبال تماس‌هاي مردمي از پيدا شدن جسد دختري جوان در اطراف جاده چنارستان اطلاع پيدا كردند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند. با حضور ماموران در محل مشخص شد كه دختر جواني به طرز فجيعي به قتل رسيده و در كنار خيابان رها شده است.
ماموران كه بررسي صحنه جرم را آغاز كرده بودند موفق شدند با تشخيص هويت مقتول به خانواده او دسترسي پيدا كرده و تحقيقات را از نزديكان او آغاز كنند. در جريان تحقيقات، يكي از بستگان مقتول درباره روز حادثه به ماموران گفت: روز حادثه او به يكي از آموزشگاه‌هاي خصوصي زبان انگليسي در ياسوج رفته بود. طرف‌هاي ظهر بود كه با مادرش تماس گرفت و گفت كه كلاسش تمام شده و در يك ماشين نشسته و در راه بازگشت به خانه است اما چون به غير از او فقط يك نفر ديگر در ماشين است بنابراين راننده هنوز حركت نكرده و ايستاده تا ماشين پر شود.
او به قطع شدن ناگهاني گوشي تلفن همراه مقتول اشاره كرد و ادامه داد: همين طور كه مادر مقتول داشت با دخترش حرف مي‌زد به شكل ناگهاني گوشي او قطع شد و ديگر هرچه تماس گرفتند نتوانستند با او صحبت كنند. تا اينكه طرف‌هاي ساعت 30/3 صبح گوشي به طور كامل خاموش شد. خانواده او نيز بعد از اين اتفاق به سرعت به پليس آگاهي مراجعه كردند و موضوع مفقود شدن دخترشان را گزارش دادند. تارنماي محلي راك نيوز، هويت مقتول را دانش‌آموزي 17 ساله به نام عاطفه اعلام كرده و آورده است كه «جسد عاطفه» در حالي كه «به شكل فجيعي به قتل رسيده و غرق خون در كنار خيابان رها شده بود از سوي تعدادي از عابران پيدا شد كه پس از حضور ماموران در صحنه جرم، به پزشكي قانوني ياسوج منتقل شد.»فرمانده انتظامي استان كهگيلويه و بوير احمد در واكنش به اين جنايت از پيگيري ويژه آن خبر داده است. سردار غلام عباس غلام‌زاده با اشاره به تشكيل تيمي ويژه از كارآگاهان با همكاري مقامات قضايي، گفته است كه پيگيري‌ها تا دسترسي به نتيجه بي‌وقفه ادامه خواهد داشت. او در مورد انگيزه قاتل يا قاتلان دختر جوان به فارس گفت: هنوز دليل اين جنايت مشخص نيست. ما صبح يكشنبه جلسه‌ ويژه‌اي با حضور كارآگاهان و دست اندركاران پيگيري اين پرونده داشتيم و دستورات لازم براي شناسايي عاملان اين جنايت داده شده است.
مقامات انتظامي استان انتظار دارند تا با پيگيري‌هاي پليسي، عاملان اين جنايت به زودي در چنگال قانون اسير شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون