• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4019 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

اطلاع‌رساني ضعيف فدراسيون در رويداد تاريخي وزنه‌برداري

دختران وزنه‌بردار براي اولين‌بار روي تخته مي‌روند

پس از راه‌اندازي وزنه‌برداري بانوان در ايران، قرار است براي نخستين مرتبه ركورد‌گيري بانوان وزنه‌بردار برگزار شود كه در بحث راه‌اندازي وزنه‌برداري زنان اتفاق خوبي محسوب مي‌شود.
فدراسيون وزنه‌برداري يك ماه و نيم پيش اعلام كرد 15 و 16 بهمن ركورد‌گيري بانوان انجام مي‌شود اما اكنون در حالي كه قرار است اين ركورد‌گيري امروز يكشنبه انجام شود فدراسيون وزنه‌برداري اطلاع‌رساني دقيقي از زمان برگزاري مسابقات و هماهنگي با خبرنگاران براي پوشش اين رويداد تاريخي نكرده و مشخص نيست وضعيت حضور اصحاب رسانه به چه صورت است و ركورد‌گيري نيز از چه ساعتي آغاز و چه ساعتي به پايان مي‌رسد.
انتظار مي‌رفت فدراسيون وزنه‌برداري كه قرار است چنين اتفاق مهمي را در بخش بانوان رقم بزند، قوي‌تر عمل كند تا پوشش رسانه‌اي خوبي از اين ركورد‌گيري به عمل ‌آيد اما تا اين لحظه ساعت برگزاري ركوردگيري و حتي اينكه امكان حضور خبرنگارها وجود دارد يا خير اطلاع‌رساني نشده است.
زنان از سال ۱۹۸۷ در قهرماني جهان و از سال ۲۰۰۰ در المپيك رقابت كرده‌اند، اما چندين كشور اسلامي از جمله ايران و عربستان سعودي به علاوه كويت، بحرين، عمان، سومالي و ليبي هرگز در مسابقات وزنه‌برداري حاضر نشده‌اند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون