• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4019 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

برانكو: نمي‌دانم چرا به كميته انضباطي دعوت شدم

برانكو ايوانكوويچ در حاشيه تمرين شنبه تيم فوتبال پرسپوليس در مورد احضارش به كميته اخلاق اظهار داشت: نمي‌دانم موضوع چيست، اما فردا به كميته اخلاق مي‌روم.
او در مورد اينكه گفته مي‌شود چون گفته است اوسيانو دا كروز، دستيار كارلوس كي‌روش را نمي‌شناسد، به كميته اخلاق دعوت شده، تصريح كرد: مگر مجبورم همه را بشناسم؟ اين كميته زيرنظر فدراسيون فوتبال است و يكشنبه مشخص مي‌شود چرا دعوت شده‌ام. نمي‌دانم موضوع چيست و بايد بدانم در چه رابطه‌اي مرا احضار كرده‌اند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در واكنش به اينكه بحثي به ميان آمده كه او به خاطر حضور بازيكنان اوكرايني‌ در جمع سرخپوشان به كميته اخلاق احضار شده است، گفت: بايد بروم و ببينم موضوع چيست؟ حق من است كه بگويم چه كسي بازي كند، چه كسي بازي نكند. بازيكني كه در ليگ اوكراين بازي كرده، نمي‌تواند بازيكن بي‌كيفيتي براي ليگ ايران باشد.
برانكو در پاسخ به اين سوال كه انتظار دارد بازيكنان ديگري از تيم او به تيم ملي دعوت شوند، خاطرنشان كرد: دوست ندارم به سرمربي تيم ملي بازيكن تحميل كنم، وظيفه من اين است كه بازيكنان را آماده‌ كنم تا روزبه‌روز بهتر شوند، اينكه تعداد بازي‌ها را بيشتري ببريم و در كنارش خلاقيت هم ببينيم. افتخار مي‌كنم تعداد زيادي ملي‌پوش‌ در تيم ملي داريم و افتخار مي‌كنم كه تعدادشان بيشتر هم بشود. تسنيم

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون