• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4019 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

خبر

شكست تنيس‌بازان ايران مقابل هنگ‌كنگ در  ديويس كاپ

نخستين روز مسابقه‌هاي تنيس ديويس كاپ گروه ۲ آسيا برگزار شد و ايران دو بازي انفرادي مقابل هنگ‌كنگ انجام داد كه تنيس‌بازان ايران هر دو بازي انفرادي خود را واگذار كردند تا در روز دوم كار سختي را پيش رو داشته باشند.
شاهين خالدان در بازي انفرادي اول با نتيجه ۲ بر صفر (۷-۶، ۶-۴) برابر جكي آنتوني شكست خورد. همچنين در بازي انفرادي دوم محسن حسين‌زاده برابر وانگ هونگ با نتيجه ۲ بر صفر (۶-۲، ۶-۳) مغلوب شد.
ايران و هنگ‌كنگ فردا دو بازي انفرادي و يك بازي دوبل دارند. در صورتي كه ايران فردا يك بازي ديگر را واگذار كند برابر هنگ كنگ شكست خورده و بايد براي ماندن در گروه ۲ آسيا تلاش كند. ايرنا

 

پايان كار رهبري و فتوحي در جام جهاني ايتاليا

رقابت‌هاي جام جهاني سابر ايتاليا با حضور ۲۳۰ شمشيرباز از ۲۸ كشور در بخش انفرادي از روز گذشته آغاز شد و ۴ نماينده ايران (مجتبي عابديني، محمدرهبري، محمدفتوحي و علي پاكدامن) با هدايت پيمان فخري در اين رقابت‌ها حضور دارند.
در بخش انفرادي، محمد رهبري در دور مقدماتي مقابل حريفاني از مجارستان، چين، سنگاپور، اوكراين و ژاپن پيروز شد و برابر شمشيربازي از روماني شكست خورد و به مرحله بعد صعود كرد. رهبري در گام بعدي در مصاف با ورزشكاري از مجارستان در رقابتي نزديك نتيجه را ۱۴ بر ۱۵ نتيجه واگذار كرد و از ادامه مسابقات بازماند.
محمد فتوحي ديگر نماينده ايران نيز در دور مقدماتي در مصاف با نمايندگان روماني، ايتاليا، روسيه و چين شكست خورد و مقابل شمشيربازان سنگال و انگليس پيروز شد و در نهايت از دور رقابت‌ها كنار رفت. ايسنا

 

ساحلي‌بازان ايران بر بام آسيا

آخرين رنكينگ تيم‌هاي ملي فوتبال ساحلي جهان (ماه ژانويه ۲۰۱۸) اعلام شد و تيم ملي فوتبال ساحلي ايران همچنان بر بام آسيا و در رده سوم جهان قرار دارند. بر همين اساس تيم‌هاي ملي فوتبال ساحلي برزيل با ۴۳۷۰ امتياز، پرتغال با ۳۴۴۹ امتياز، ايران با ۳۱۰۳ امتياز، روسيه با ۲۶۹۵ امتياز و ايتاليا با ۲۵۳۱ امتياز در رده‌هاي اول تا پنجم رده‌بندي جهاني ايستادند.
ضمن اينكه ايران با اختلاف زيادي نسبت به ساير تيم‌ها بر بام آسيا قرار دارد و پس از آن تيم‌هاي ژاپن (۱۴۳۴ امتياز)، امارات (۱۳۲۷ امتياز)، عمان (۹۰۶ امتياز) و لبنان (۶۴۸ امتياز) در رده‌هاي دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند. قهرماني در مسابقات بين‌المللي پرشين كاپ به ميزباني استان بوشهر ۱۰۰ امتياز به امتيازات تيم ملي فوتبال ساحلي ايران افزوده است. فدراسيون فوتبال

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون