• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4048 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

ويژه

افتتاح پارس سامان ايرانيان با تسهيلات بانك صنعت

شركت پارس سامان ايرانيان با تسهيلات ارزي 5 ميليون و 300 هزار يورويي بانك صنعت و معدن به بهره‌برداري رسيد. به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني بانك صنعت و معدن، محصول شركت پارس سامان ايرانيان كه در استان خراسان رضوي احداث شده، توليد‌كننده انواع لامپ و پاور LED است و براي 54 نفر ايجاد اشتغال كرده است. گفتني است طرح‌هاي زيربنايي زيادي در سال‌هاي اخير با تسهيلات بانك صنعت و معدن در استان خراسان رضوي به اجرا درآمده و موجب ايجاد اشتغال شده است.

 

رونمايي از گوشي هاي جديد سامسونگ

سامسونگ الكترونيكس – پرچمداران جديد سري S سامسونگ، گلكسي‌ S9 و S9+ روز يكشنبه ۲۰ اسفند طي مراسمي رسمي در مجتمع تجاري چارسو و با حضور مديران اين شركت و اهالي رسانه براي ورود به بازار ايران معرفي شدند. اين گوشي‌ها هفته اول اسفند در كنگره جهاني موبايل (MWC) ۲۰۱۸ رونمايي شده بودند. ايران يكي از نخستين كشورهايي است كه پرچمداران جديد سامسونگ پا به بازارهاي آن مي‌گذارند. گلكسي‌هاي جديد S9 نخستين گوشي‌ هوشمندي محسوب مي‌شوند كه دوربين اصلي آن از ديافراگم دوگانه سود مي‌برد. قابليتي كه دوربين آن را شبيه چشم انسان در برابر ميزان نور محيط حساس مي‌كند. علاوه بر اين قابليت‌هايي همچون فيلمبرداري فوق آهسته با ۹۶۰ فريم در ثانيه، ساخت ايموجي‌هاي شخصي واقيعت افزوده و اسپيكرهاي قدرتمند AKG با فناوري Dolby Atmos از گلكسي‌ S9 محصولي كاربردي، نوآورانه و هيجان‌انگيز در دنياي گوشي‌هاي هوشمند ساخته است. بام سوك هانگ، مدير سامسونگ در ايران در مراسم رونمايي از گلكسي S9 گفت: «جامعه ايران و خانواده دوست‌داشتني ما در اينجا بسيار برايمان اهميت دارند و اين مساله در تك‌تك اقدامات ما مشهود است از معرفي پيشرفته‌ترين محصولات مان به ايران حتي زودتر از بسياري بازارهاي بزرگ دنيا گرفته تا انجام انواع فعاليت‌هاي مسووليت اجتماعي مانند كمك به زلزله‌زدگان كرمانشاه، كمپين‌هاي موفق محيط‌زيستي، تاسيس مركز پيشرفته فناوري سامسونگ- اميركبير يا راه‌اندازي آكادمي مهندسي و افتتاح كتابخانه‌هاي صوتي براي نابينايان همگي احترام ويژه ما به جامعه، هنر و فرهنگ ايران را نشان مي‌دهد.»

مدير سامسونگ در ايران با اشاره به ويژگي‌هاي پرچمداران جديد سري S سامسونگ گفت: «از آنجا كه بهار با صحنه‌هاي دلنشين‌اش‌ در راه است، ما دوربيني را به شما معرفي مي‌كنيم تا همه‌چيز را «از نو ببينيد.» محصولي كه به شما قدرت انجام كارهاي ناممكن را مي‌دهد مثل آنكه با ويديوهاي فوق آهسته آن، حركت سريع زمان را كند كنيد.» طراحي گلكسي‌هاي S9 و S9+ با تكيه بر نمايشگر بدون مرز
(Infinity Display) انجام شده است. خميدگي و انحناي مناسب نمايشگر تازه‌ترين پرچمدار سري S موجب شده تا حتي با وجود ابعاد 5.9 اينچي گلكسي S9 و 6.2 اينچي در مدل S9+ گوشي‌ها خوش دست‌تر از هميشه باشد. عليرضا توسلي، مدير ارشد بخش موبايل سامسونگ در مراسم رونمايي از گلكسي S9 گفت: «ما پيش فروش گلكسي‌هاي S9 و S9+ را از روز دهم همين ماه شروع كرديم. براساس آماري كه بنده دارم تعداد پيش فروش قابل توجه بوده كه مهر تاييدي بر استقبال كاربران ايراني ما از اين پرچمداران جديد بود. از ديروز هم كار تحويل كالاها آغاز شده است. براي كساني هم كه موفق نشدند در اين طرح پرچمداران جديد ما را خريداري كنند اين نويد را دارم كه اين طرح تا پايان روز دوشنبه تمديد شده و ما اين دو گوشي پرچمدار را با هداياي ويژه تقديم متقاضيان خواهيم كرد.»

 

بانك پاسارگاد در «سطح يك» حمايت از حقوق مصرف‌كننده

بانك پاسارگاد از سوي شوراي ارزيابي استانداري تهران امتياز كامل جدول حمايت از مصرف‌كنندگان را دريافت كرد. به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، عليرضا قاسمي فرزاد، مديركل دفتر هماهنگي امور اقتصادي معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه صنايع استانداري تهران در نامه‌اي خطاب به مجيد قاسمي، مديرعامل بانك پاسارگاد از كسب رتبه 100 اين بانك در جدول شاخص شوراي ارزيابي استان خبر داد. در نامه ارسالي دفتر هماهنگي امور اقتصادي خطاب به مجيد قاسمي مديرعامل بانك پاسارگاد آمده است: پيرو دعوتنامه شماره 96/6/57190 مورخ 13/12/96 در خصوص برگزاري جلسه شوراي ارزيابي استان موضوع ماده دستورالعمل اجرايي ماده 6 قانون حمايت از مصرف‌كنندگان، مجموع امتياز آن دستگاه بر اساس مستندات جدول شاخص‌هاي ارزيابي، ارزيابي‌هاي ميداني و جلسات شورا، «100» و سطح يك اعلام مي‌شود.

 

اختصاص جايزه بهره‌وري معادن به فولاد مباركه

در پنجمين همايش جايزه بهره‌وري معادن و صنايع معدني ايران كه با شعار «بهره‌وري بنيان رقابت‌پذيري در اقتصاد مقاومتي» در دانشگاه تربيت مدرس تهران برگزار شد، پروژه «بومي‌سازي و جايگزيني ۱۶ عدد پايه هيدروژني و اتوماسيون صنعتي» ناحيه نورد سرد شركت فولاد مباركه به عنوان پروژه برتر درزمينه بهبود بهره‌وري انتخاب شد و رتبه اول و لوح تقدير اين همايش را به خود اختصاص داد. به گزارش خبرنگار فولاد در اين همايش مهدي كرباسيان، رييس هيات عامل ايميدرو، علي‌اكبر اوليا، رييس سازمان بهره وري ايران و ديگر فعالان و مديران حوزه معدن و صنايع معدني حضور داشتند، رييس هيات عامل ايميدرو پس از اهداي لوح برتر اين همايش به نماينده فولاد مباركه با بيان اينكه جايزه بهره‌وري جايگاه خود را پيدا كرده است، اظهار كرد: بهره‌وري امر بسيار حساسي است؛ اما كشور ما در اين شاخص ضعيف است؛ زيرا به اين حوزه كم‌توجهي شده است. البته نه تنها در معدن، بلكه در همه حوزه‌هاي صنعت چنين است. اين موضوع دلايل متفاوتي دارد و يكي از دلايل ش آن است كه اقتصاد كشور وابستگي جدي به درآمدهاي نفتي داشته است. وي ادامه داد: بخش معدن و صنايع معدني در توليد ناخالص ملي، نقش ۵ تا ۶ درصدي دارد؛ اما همين بخش در صادرات غيرنفتي سهم ۲۳درصدي دارد؛ درنتيجه آينده خوبي براي بخش معدن و صنايع معدني قابل تصور است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون