• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4087 -
  • ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت

پايان ديپلماسي

رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: با اتفاقات چند روز اخير شايد ديپلماسي به پايان رسيده باشد و ما بايد روي پاي خود بايستيم و كشوري كه نتواند شكم خود را سير كند محكوم به فناست. سردار غلامحسين غيب پرور طي سخناني در نخستين جشنواره طرح ملي بسيج همگام با كشاورز كه در مجموعه فرهنگي الغدير برگزار شد با بيان اينكه كشور ما در حال جنگ اقتصادي است، گفت: با اتفاقات چند روز اخير شايد ديپلماسي به پايان رسيده باشد و ما بايد روي پاي خود بايستيم و كشوري كه نتواند شكم خود را سير كند محكوم به فناست. ايسنا

روحاني از مردم عذرخواهي كند

در پي نقض عهد و خروج غيرقانوني امريكا از برجام، مجلس خبرگان رهبري با صدور بيانيه‌اي ضمن محكوم كردن اين اقدام عنوان كرد كه در مواردي خطوط قرمز مورد نظر مقام معظم رهبري در برجام رعايت نشد و همچنين از حسن روحاني، ‌رييس‌جمهوري خواستند تا از مردم عذرخواهي كند.

خبرگان رهبري ضمن تاكيد بر عذرخواهي رييس‌جمهوري از مردم از دولت خواستند تا در خصوص شكايت از دولت ايالات متحده امريكا به خاطر خسارت‌هايي كه در طول ساليان گذشته بر كشور وارد شده است، اقدامات لازم را انجام داده، پيگيري حقوقي مناسبي را در مجامع حقوقي جهان آغاز كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون