• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3229 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۶ ارديبهشت

ايوانكوويچ نقل قول جنجالي‌اش را تكذيب كرد

هرگز نگفتم اگر اين شرايط را مي‌دانستم، نمي‌آمدم!

برانكو ايوانكوويچ با اشاره به شكست‌هاي اخير تيمش برابر سپاهان و لخوياي قطر گفت: با وجود شكست‌هايي كه داشته‌ايم نكات خوبي را ديده‌ام. ما در پنج دقيقه آخر بازي‌ برابر سپاهان را واگذار كرديم و تا لحظه‌اي كه گل را دريافت كرديم همه‌چيز مرتب و امور در دست ما بود. مشكلات زيادي داشته‌ايم و برخي از اين مشكلات فراتر از حد تصور بوده است. در بازي با سايپا هم سه، چهار بازيكن اصلي‌مان را نداريم. در چنين فضايي مشخص است كه هدف‌مان از بازي فردا چيست و از ما چه انتظاري مي‌رود. با تمام احترامي كه براي سايپا و مجيد جلالي قايل هستم به دنبال پيروزي هستيم.
سرمربي پر‌سپوليس در ادامه با رد نقل قول منتشر شده از او درباره اينكه اگر مي‌دانست پر‌سپوليس چه مشكلاتي دارد به اين تيم نمي‌آمد، گفت: روشن است كه هرگز چنين حرفي را به زبان نياورده‌ام. هر تيمي در دنيا ممكن است در برهه‌اي دچار مشكل شود. من پر‌سپوليس را كاملا آگاهانه در رده نهم پذيرفتم. مي‌دانستم كه اين تيم در كل فصل دچار مشكلات عديده‌اي بوده و اين مشكلات قرار است در ادامه هم پديدار شود. من براي حل مشكلات تيم آماده‌ام و به هيچ‌وجه تسليم نمي‌شوم. من براي آنچه به خاطرش به پر‌سپوليس آمده‌ام تلاشم را انجام مي‌دهم.
ايوانكوويچ در ادامه درباره اينكه تيمش در دقايق پاياني بازي دچار مشكل مي‌شود و نتيجه‌ را واگذار مي‌كند نيز گفت: متاسفانه اشتباه جزو جدا نشدني فو‌تبا‌ل است. برابر سپاهان چهار، پنج شانس گلزني خوب را خلق كرديم و حتي داور پنا‌لتي‌ ما را نگرفت. به خاطر اشتباه‌هاي بزرگ‌مان دو گل دريافت كرديم. طبيعي است كه در تمرينات كار مي‌كنيم تا اين قبيل اشتباه‌ها برطرف شود. برابر لخويا 70 دقيقه تمام مقاومت كرديم و با وجود اينكه حريف بازيكنان بزرگ و ابر ستاره داشت برابر اين تيم خوب بازي كرديم. به‌ هر‌ حال مشكلاتي در تيم وجود دارد كه رفع كردن آنها يك شبه سخت است.
سرمربي كروات پر‌سپوليس درباره برخورد ناشايست خانزاده، بازيكن اين تيم با يك هو‌اد‌ا‌ر و ضرب و شتم او گفت: هو‌اد‌ا‌ران مطمئن باشند كه ما به خاطر آنها اينجا هستيم. بخش به بخش رفتارهاي بازيكنان را بررسي مي‌كنيم و چنين رفتارهايي را مورد جريمه و تحريم قرار مي‌دهيم. خانزاده هم جريمه مي‌شود اما از نظر مالي. ضمن اينكه بازيكن خاطي بايد جريمه را با تمام وجود احساس كند. بايد طوري رفتار كنيم كه او را از دست ندهيم و او بتواند در پر‌سپوليس و تيم ‌ملي ايران مورد استفاده قرار بگيرد. به محض ديدن نخستين اشتباه نبايد بازيكني را حذف كرد اما شك نكنيد كه او جريمه خواهد شد. همه بازيكنان موظف هستند كه رفتارهايشان را با تاريخ پر‌سپوليس سوابق و افتخارات آن و فرهنگ ملت ايران تطبيق دهند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون