انتقاد از يك بركناري
دبير فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري ميگويد وزارت ورزش و جوانان به خاطر يك انتصاب نبايد به افراد تهمت سياسي و اقتصادي بزند. حميدرضا بتو، دبير فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري در مورد بركناري رياست فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري، اظهار كرد: بركناري آقاي مهرعلي به واقع يك تصميم عجولانه بود . آقاي رويانيان به عنوان مشاور در امور ترافيكي و حمل و نقل البته بدون حقوق منصوب شده بودند و آقاي رويانيان يك روز اين سمت را داشتند و سپس استعفا دادند. شخص وزير مخالف حضور ايشان در پست مشاوري بودند و بهنظر بنده استقلال فدراسيون با اين حركت زير سوال رفت. بتو تصريح كرد: فدراسيون در زمان تصدي آقاي مهرعلي پروسه ورود موتوسيكلتهاي با حجم موتور بالا را نظم بخشيد و فدراسيون توانست از طريق همين اقدام و با تاييد شخص وزير ورزش و نظارت آقاي سجادي به درآمد خوبي دست پيدا كند. موتورهاي وارد شده به كشور با تاييد فدراسيون و سرمايهگذاري بخش خصوصي صورت گرفته است و 60 درصد سود عايد فدراسيون و 40 درصد به بخش خصوصي ميرسد. ما 20 عدد موتور در گمرك در نوبت ترخيص داريم و تعداد 20 عدد ديگر را با رعايت قوانين به متقاضيان صلاحيتدار واگذار كردهايم. تمامي اسناد مالي فدراسيون به تاييد بازرس و اعضاي مجمع رسيده است. در دوران تصدي آقاي مهرعلي رالي خاورميانه در شيراز بدون دريافت هيچ هزينه دولتي برگزار شد و ايران در تقويم جهاني اين رشته حايز جايگاه شد. ما توانستيم چهار كرسي بينالمللي را براي اين رشته به دست بياوريم. دبير فدراسيون اتومبيلراني و موتورسواري در ادامه، تصريح كرد: ما در كل از وزارتخانه يك ميليارد و 200 ميليون تومان بيشتر بودجه نگرفتيم. هزينههاي ما در اين مدت حدود 11 ميليارد تومان بوده و مازاد هزينههايمان نسبت به بودجه از طريق فعاليتهاي اقتصادي و با تاييد مراجع ذيصلاح صورت گرفته است. شايد بهترين كار ما همكاري با شهرداري در ترميم و بهرهبرداري از پيست موتورسواري باشد كه به دليل استفاده از آسفالت خاص هيچ نهادي از عهده هزينهها برنميآمد.