• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5157 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۴ اسفند

مرد ۴۰ ساله در شيراز خود و اعضاي خانواده‌اش را كشت

مردي ۴۰ ساله در شيراز خودش، همسر و فرزندانش را كشت. سه‌شنبه هفته گذشته اهالي خيابان كوهرنگ شهر صدرا در تماس با پليس از وقوع جنايتي هولناك در خانه‌اي در اين محله خبر دادند. پس از اين تماس تيمي از ماموران همراه بازپرس جنايي راهي خانه موردنظر شدند.
تيم جنايي پس از ورود به خانه با جسد سه دختر در نزديكي در ورودي خانه روبه‌رو شدند. آثار از درگيري روي بدن آنها وجود نداشت و به نظر مي‌رسيد مرگ آنها بر اثر مسموميت بوده‌ است.
در يكي از اتاق‌ها نيز جسد مادر خانواده در حالي كه رگ دستش بريده شده بود، قرار داشت. در ادامه بررسي خانه پيكر پدر خانواده نيز در حالي كه رگ دستش بريده شده بود، پيدا شد.ماموران در ادامه به تحقيق از همسايه‌ها پرداختند كه آنها اعلام كردند، ساعتي قبل صداي درگيري اين زوج ميانسال را شنيديم كه بعد از فريادي ساكت شدند. به سكوت آنها مشكوك شده و راهي خانه‌شان شديم. در را باز كرده و با جسد پنج عضو اين خانواده روبه‌رو شديم.
با تحقيقات مقدماتي اجساد براي تعيين علت مرگ به پزشكي قانوني منتقل شدند. با بررسي خانه نيز قتل از سوي فردي خارج از خانه رد شد. آثار ورود به زور روي در وجود نداشت و از سوي ديگر وسيله‌اي از خانه سرقت نشده بود. همچنين آثار درگيري روي بدن سه دختر خانواده ديده نمي‌شد.با تحقيق تيم جنايي مشخص شد، اين زوج حدود ۲۲‌سال قبل با هم ازدواج كرده و حاصل اين ازدواج دختري ۲۱ ساله و دو دختر دوقلوي ۱۱ساله بود. پدر خانواده از مدتي قبل دچار مشكل مالي شده و همين باعث اختلاف او با همسرش شده بود.
از سوي ديگر او با صاحبخانه‌اش نيز بر سر كرايه و تمديد قرارداد به اختلاف رسيده و صاحبخانه‌اش حكم تخليه خانه را گرفته بود.
اين سرنخ‌ها احتمال قتل اعضاي خانواده توسط پدر و خودكشي قاتل را مطرح كرد. اين احتمال زماني قوت گرفت كه پزشكي قانوني اعلام كرد سه دختر با شربت مسموم به قتل رسيده‌اند.به نظر مي‌رسد پدر ابتدا سه دخترش را با سم مسموم كرده و كشته و بعد با همسرش درگير شده و رگ دست او را بريده و سپس به زندگي‌اش پايان داده بود.
اجساد قربانيان اين جنايت براي تدفين تحويل بستگان‌شان شد و تحقيقات پليسي در اين‌باره ادامه دارد.يك منبع آگاه در اين خصوص به مهر گفت: «مرد ۴۰ ساله در شيراز يك دختر حدود ۱۹ ساله و دوقلوهاي دختر ۱۱ ساله خود را با آبميوه آغشته به سم كشت.»
اين منبع آگاه در ادامه گفت: «علت اصلي اقدام اين مرد مشكلات مالي بوده است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون