• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3368 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۳ مهر

قيمت خوراك پتروشيمي در گيرودار تعيين نهايي

حرف و حديث‌ها هنوز ادامه دارد. وعده‌هاي 10 روزه و 20 روزه براي اعلام قيمت خوراك پتروشيمي تحقق نيافته است و در حالي كه عباس شعري‌مقدم مي‌گويد كميته‌اي با حضور نمايندگان وزارت امور اقتصادي و دارايي، وزارت صنعت، معدن و تجارت و نفت تشكيل شده است تا قيمت خوراك پتروشيمي را نهايي كند، وزير صنعت اين موضوع را در حوزه اختيارات وزارت نفت مي‌داند.

 

عباس شعري‌مقدم، معاون وزير نفت در امور پتروشيمي:

تكليف قيمت خوراك پتروشيمي‌ها تا دو هفته آينده تعيين مي‌شود.

22 مهر 1394

علي طيب‌نيا، وزير امور اقتصادي و دارايي: قيمت خوراك پتروشيمي به زودي اعلام مي‌شود و مطمئنا افزايش قيمت خوراك براساس نرخي مناسب و معقول خواهد بود.

15 بهمن 1392

 

بيژن زنگنه، وزير نفت: تعيين نرخ خوراك واحدهاي پتروشيمي كار مجلس شوراي اسلامي نيست و نرخ خوراك طي 15 تا 20 روز آينده تعيين مي‌شود.

5 مهر 1393

 

شاپور محمدي، معاون وزير امور اقتصادي و دارايي: در حال حاضر و طبق مصوبه مجلس خوراك پتروشيمي‌ها با 13 سنت به آنها ارايه مي‌شود.

11 مرداد 1393

 

حسين راغفر، كارشناس اقتصادي: دولت خوراك پتروشيمي را فقط با قيمت پنج الي شش سنت به آنها مي‌دهد و سودهايي كه پتروشيمي‌ها دارند نيز از طريق رانت است و نه توليد.

11 مرداد 1393

 

محمدرضا نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت: تعيين اين نرخ به وزارت صنعت ارتباطي نداشته و اين وزارتخانه در تعيين آن نقشي ندارد.

6 شهريور 1394

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون