• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3662 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

دست كفاشيان در كنفدراسيون فوتبال آسيا باز است

واكنش شمسايي به بازگشت فالكائو: هنوز آقاي گل جهانم

آقاي گل فوتسال جهان بازگشت فالكائو برزيلي به فوتسال براي شكسته شدن ركوردش را بي‌اهميت دانست و عنوان كرد: افتخار مي‌كنم در حال حاضر به عنوان يك ايراني اين عنوان جهاني را يدك مي‌كشم.
وحيد شمسايي درباره كسب مقام سومي تيم ملي فوتسال ايران در مسابقات جهاني و ضرورت تداوم آن گفت: فكر مي‌كنم نتيجه تاريخي فوتسال باعث افتخار خانواده فوتسال و فدراسيون فوتبال و مردم كشورمان است و چيزي كه براي من به عنوان عضو كوچكي از اين خانواده بزرگ، اهميت دارد اين است كه اين امر تداوم داشته باشد و تبديل نشود به يك شانس و موضوعي كه ساليان سال بخواهيم به آن افتخار كنيم و ديگر نتوانيم به آن دست بيابيم. مثل سال ۹۲ كه ما چهارم دنيا شديم و پس از 24سال بار ديگر به موفقيتي بزرگ رسيديم.
وي با بيان اينكه امروز سومي دنيا را يدك مي‌كشيم و اين موضوع باعث افتخار تمامي ايراني‌هاست، تصريح كرد: مهم‌ترين موضوعي كه در وهله نخست براي جامعه فوتسال اهميت دارد، همدلي و مديريت صحيح براي ادامه كار است.
شمسايي با اشاره به اينكه تيم‌هايي كه از گردونه جام جهاني خارج شدند در حال حاضر يا بازي دوستانه‌شان را برگزار مي‌كنند يا در حال برنامه‌ريزي براي تدارك مناسب هستند، خاطرنشان كرد: براي فوتسال كشورمان هيچ اتفاق خاصي نيفتاده و مسابقات ليگ پيگيري مي‌شود. اگر پخش تلويزيوني، بازي تداركاتي و اسپانسر نداشته باشيم، شرايط سخت است و قطعا بار ديگر به گذشته بازخواهيم گشت و اين سومي را بايد در تاريخ ثبت كنيم و آينده را از دست مي‌دهيم.  كاپيتان اسبق تيم ملي فوتسال ايران با بيان اينكه اميدوارم با مديريت صحيح به سوي پيشرفت گام‌برداريم، در پاسخ به سوالي مبني بر عملكرد كادرفني تيم ملي كشورمان، اذعان كرد: كسي كه نتيجه مي‌گيرد بايد حمايت شود و عملكرد كادرفني هم خوب بوده است.
وي درباره وضعيت كميته فوتسال فدراسيون فوتبال، افزود: رييس فدراسيون يا كميته فوتسال يا هركسي به هر نوعي كه بخواهد بر فوتسال كشور رياست كند بايد با برنامه‌ريزي در اين مسير حركت كند. اگر قرار باشد كفاشيان در اين كميته رياست كند، يك آدم قوي است و دستش در كنفدراسيون فوتبال آسيا باز است و اگر قرار است هر فرد ديگري باشد بايد صحيح و باهدف پيش رفت زيرا چهار سال آينده با برق و باد مي‌رسد و نبايد افسوس كارهاي نكرده خودمان را بخوريم و اتفاقات گذشته كه باعث ضربه خوردن تيم ملي شد، گريبان گيرمان نشود.
آقاي گل فوتسال جهان در پاسخ به سوالي درباره بازگشت مجدد فالكائو به ميدان‌ فوتسال، با وجود خداحافظي‌اش در مسابقات جهاني، خاطرنشان كرد: بالاخره از سال ۲۰۱۲ به هر دليلي در تيم ملي نبودم و فالكائو در اين مدت بازي كرده و بايد به فدراسيون برزيل تبريك گفت كه حامي بازيكن‌شان بوده و هستند و به دنبال افتخارآفريني و ثبت ركورد جهاني اين بازيكن هستند.
وي بابيان اينكه نمي‌خواهم به گذشته و دلايل عدم حضورم در تيم ملي برگردم، ادامه داد: بازگشت فالكائو عادي است و سال‌ها مانوئل كريس برزيلي اين ركورد را در اختيار داشت و سال ۲۰۰۶ موفق شدم اين ركورد را بگيرم و تاكنون كه كسي نتوانسته آن را بگيرد و فعلا كه اين ركورد به اسم بنده هست و باعث افتخارم هست به عنوان يك ايراني اين عنوان را در اختيار دارم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون