• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3662 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

قشقايي حذف شد

صعود سخت استقلال و تراكتورسازي در جام حذفي

مسابقات جام حذفي فوتبال ايران در مرحله يك شانزدهم نهايي روز گذشته برگزار شد. قشقايي شيراز شگفتي‌‌‌ساز مرحله قبلي كه پرسپوليس مدعي را در ضربات پنالتي حذف كرده بود مقابل برق جديد شيراز قرار گرفت و با قبول شكست يك بر صفر مقابل اين تيم از گردونه مسابقات حذف شد.
خيلي‌‌ها منتظر بودند ببينند تيمي كه پرسپوليس برانكو را در مرحله يك سي‌ودوم حذف كرده بود چه نتيجه‌اي در برابر تيم ناشناخته برق جديد شيراز مي‌گيرد كه در نهايت از گردونه بازي‌ها حذف شد.
ملوان در ورزشگاه تختي انزلي ميزبان تراكتورسازي بود. تقابل اميرقلعه‌نويي و محمد مايلي‌كهن باعث شده بود كه حساسيت‌ بازي اين دو تيم پرطرفدار بيشتر شود. اختلافات قديمي و شديد بين اين دو مربي اما بادسته گلي كه ابتداي بازي مايلي‌‌كهن براي قلعه‌نويي برد به نظر مي‌رسيد كه به پايان رسيده است.
تراكتورسازي كه حالا با حذف پرسپوليس جدي‌ترين مدعي كسب عنوان قهرماني جام حذفي است، دراين بازي در شرايطي با يك گل ملوان را شكست دادو به مرحله بعد صعود كرد كه قلعه‌نويي سرمربي اين تيم بعد از بازي اعتراف كرد كه حريف در طول نوددقيقه عملكرد بهتري نسبت به تيمش داشت و اين حق ملوان بود كه برنده بازي شود اما اين اتفاق رخ نداد.
ماشين‌سازي بحران‌زده ديگر تيم تبريزي نيز در اين شهر ميزبان خونه‌به‌خونه تيم متمول دسته اولي بود كه در نهايت اين بازي با برتري دو بر يك ماشين‌سازي به پايان رسيد. شهرداري ماهشهر و نفت اميديه هم ديگر بازي مرحله يك شانزدهم نهايي را برگزار كردند كه در نهايت اين شهرداري ماهشهر بود كه با برتري دو بر يك توانست جواز حضوردر مرحله بعد را به دست بياورد.
سايپا در تهران، بادران تيم اكبر ميثاقيان را در يك بازي نزديك با نتيجه دو بر يك برد و صعود كرد.
در آخرين بازي روز گذشته هم استقلال در روزي كه اكثر سكوهاي ورزشگاه آزادي خالي از تماشاگر بود در روزي كه اصلا خوب بازي نكرد مقابل مس كرمان قرار گرفت و به سختي با تك گل محسن كريمي در اواسط نيمه دوم وقت‌هاي اضافه توانست حريف دست‌اولي خود را با حذف كند و راهي مرحله بعد جام حذفي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون