• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3662 -
  • ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

دعوت 2 روزه روساي هيات‌ها با خانواده به شمال

اقدام تامل‌برانگيز نامزد انتخابات فدراسيون دوچرخه‌سواري

انتخابات رياست فدراسيون دوچرخه سواري چندي ديگر برگزار خواهد شد. يكي از كانديداهاي انتخابات در اقدامي تامل برانگيز روساي كليه هيات‌هاي استاني كه عضو مجمع انتخاباتي فدراسيون هستند را به همراه خانواده‌هاي‌شان به مازندران دعوت كرده است.
هيات دوچرخه سواري مازندران در نظر دارد مسابقه جايزه بزرگي را روز پنجشنبه هفته جاري (13 آبان) برگزار كند، رييس اين هيات نيز در يك اقدام جالب كليه روساي هيات‌هاي دوچرخه‌سواري استان‌هاي كشور را به همراه خانواده‌هاي‌شان به مازندران دعوت كرده تا مهمان ويژه مسابقه‌هاي جايزه بزرگ باشند. هيات دوچرخه‌سواري مازندران پيش از اين در سال 92 در اقدام جالب ديگري هزينه‌هاي دلاري تور بين‌المللي مازندران را پرداخت نكرد كه اين مهم باعث شد ركابزنان خارجي كه در اين تور مقام آورده بودند دست خالي به كشورشان بازگردند و حاشيه‌هايي درباره اين موضوع مطرح شد و حتي پيگيري‌هاي بين‌المللي را نيز به همراه داشت.
از آنجا كه رييس هيات مازندران براي انتخابات فدراسيون دوچرخه‌سواري كانديدا شده، اين اقدام شايبه‌هايي به وجود آورده و حتي موجب اعتراض برخي روساي هيات‌هاي استاني كه اعضاي مجمع انتخاباتي فدراسيون دوچرخه‌سواري هستند را فراهم آورده است.  كيوان ليمويي، رييس هيات دوچرخه‌سواري اصفهان با اشاره به دعوت رييس هيات مازندران از او و خانواده‌اش گفت: «اين دعوتنامه براي من هم ارسال شده است. مهمان‌نوازي مازندراني‌ها خوب است اما چرا سال گذشته هيات مازندران روساي هيات‌هاي ديگر را دعوت نكرد. احساس مي‌كنم كه با اين اقدام با احساسات روساي هيات‌هاي استان‌هاي ديگر بازي شده است. از طرفي خانواده روسا هم دعوت شده‌اند و آنها در مسابقه‌هاي جايزه بزرگ چه كار مي‌خواهند انجام دهند كه آنها را نيز دعوت كرده‌اند؟ اگر قرار است هزينه‌اي شود فكر مي‌كنم كه بهتر است اين پول در جاي ديگر صرف شود و با اين كارها نمي‌توان راي جمع كرد. بهتر است كه حراست وزارت ورزش و فدراسيون به اين مساله ورود كنند. »
شفاعت، رييس هيات دوچرخه‌سواري فارس نيز با بيان اينكه اين دعوتنامه را دريافت كرده است گفت: «از آنجا كه رييس هيات مازندران خودش كانديداي انتخابات فدراسيون است، اين دعوتنامه شايبه‌اي را به وجود آورده و به نوعي تبليغات محسوب مي‌شود كه خارج از زمان مقرر دارد اين كار را انجام مي‌دهد. اين خيلي خوب است كه روساي هيات‌هاي استاني سالانه در كنار يكديگر جمع شوند اما به نظرم زمان آن مناسب نيست و اين نوع رفتار مانند اين است كه به روساي هيات‌ها توهين شده است. اكثر روساي هيات‌هاي استاني اعتراض خود را به اين مساله اعلام كرده‌ايم و خود من به شخصه اين دعوت را قبول نكرده‌ام. »

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون