• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3667 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۷ آبان

ويژه

توليد پرايد و وانت نيسان استاندارد است
 به گفته دبير انجمن خودروسازان ايران، با پروژه‌هاي اجرا شده در سال‌هاي اخير كيفيت دو خودروي پرايد و وانت نيسان افزايش يافته و اين خودروها با استانداردهاي تعيين شده از سوي سازمان ملي استاندارد ايران توليد مي‌شوند. به گزارش ايسنا، احمد نعمت‌بخش امروز در نشستي خبري اظهار كرد: از حدود ۱۸ ميليون دستگاه خودروي سواري در حال تردد در كشور حدود يك سوم آنها پرايد است، بنابراين طبيعي است كه ميزان تصادفات اين خودرو بيشتر از برخي ديگر از خودروهاي با تيراژ توليد پايين باشد. وي با بيان اينكه هنگام بيان‌ آمار تصادفات خودروها و همچنين ميزان عيوب خودروها در معاينه فني، تيراژ توليد اين خودروها نيز بايد مدنظر قرار گيرد، خاطرنشان كرد: وقتي يك سوم سواري‌هاي در حال تردد در كشور را پرايد تشكيل مي‌دهد طبيعي است كه تعداد خودروهاي پرايد مراجعه‌كننده به مراكز معاينه فني و به دنبال آن تعداد عيوب اين خودرو بيش از ساير خودروها باشد.


شعبه بانك صنعت در شهرك خضرآباد يزد افتتاح شد

شعبه بانك صنعت و معدن در شهرك صنعتي خضرآباد يزد با حضور علي اشرف افخمي مديرعامل اين بانك، سيد علي عزالديني معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري و جمعي از مسوولان استان افتتاح شد. اين شعبه در مساحت ٦٢٥ متر مربع و زيربناي ٣١٥ مترمربع، با هدف ارايه خدمات بانكي به صنايع استان در شهرك صنعتي احداث شده است. شعبه شهرك صنعتي بانك صنعت‌و معدن يزد داراي شش نفر پرسنل اداري است كه در بخش‌هاي مختلفي نظير بخش پرداخت تسهيلات، خدمات بانكي و اعتبارات به ارايه خدمت مي‌پردازند.


جوان‌ترين هواپيماي ايرباس در خط هوايي كيش‌اير
به گزارش روابط عمومي واموربين‌الملل سازمان منطقه آزاد كيش، افزايش كيفيت خدمات رساني به گردشگران يكي از مهم‌ترين اولويت‌هاي سازمان منطقه آزاد كيش است كه دراين خصوص بهبود امكانات رفاهي در مبادي ورودي همواره در دستور كار مسوولان منطقه آزاد كيش قراردارد.
توسعه ناوگان هواپيمايي كيش با خريد هواپيماهاي جديد يكي از موضوعاتي است كه مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش از بدو ورود به اين جزيره پيگيري كرده است و درپي تلاش‌هاي مستمر سازمان منطقه آزاد كيش 26 اسفند 94 و دوم فروردين 95 دو فروند ايرباس 320 وارد جزيره كيش شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون