• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3173 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن

دعاي حامد بهداد براي سينما

بيضايي و تقوايي فيلم بسازند

حامد بهداد دوشنبه شب جنجالي‌ترين نشست مطبوعاتي سي‌و‌سومين جشنواره فيلم فجر را رقم زد. او براي سينماي ايران دعا كرد و از خدا خواست سينماي ايران را شفا دهد: خدايا به سينما، قصه، فرهنگ و روابط نوراني ما كه باعث افتخار ما در جهان است شفا بده. دعا مي‌كنم سينماي ما از بيماري اقتصادي و سوژه نجات پيدا كند. دعا مي‌كنم حال همه ما خوب شود چون حال‌مان خوب نيست.
حامد بهداد در دومين روز جشنواره فيلم فجر در حاشيه اكران فيلم خود با عنوان «خانه دختر»، گفت: چه مدت بايد منتظر فيلم نساختن‌هاي ناصر تقوايي باشيم؟و احساس فرسايش كنيم.
او با انتقاد از عدم اكران عصباني نيستم، اظهار داشت: ترجيح مي‌دادم در جامعه‌اي كه اعتماد دوطرفه وجود داشت فيلم رضا درميشيان اكران مي‌شد. الان انرژي رضا درميشيان تبديل به افسردگي شده است؟ ترجيح مي‌دادم در يك اعتماد دوطرفه بيضايي را در كشور نگه مي‌داشتيم اما امروز انرژي او هم تبديل به افسردگي شده؛ شما چنين اتفاقاتي را مي‌خواهيد رقم بخورد؟ اين هنرمندان سرمايه‌هاي فرهنگي كشورمان محسوب مي‌شوند.
بهداد تصريح كرد: به نظر من بايد با جعفر پناهي حرف مي‌زدند و او را مجاب مي‌كردند، جعفر پناهي بايد كار كند، بايد بهرام بيضايي كار كند.
اين بازيگر شناخته شده سينماي كشورمان پيشنهاد داد: امروز ما نياز به گفت‌وگو داريم، نياز داريم كه نمايندگان مجلس، وزرا و مسوولان نظام بيشتر با هنرمندان‌‌شان به گفت‌وگو بنشينند، اگر اين اتفاق بيفتد با سينمايي بهتر و با سوژه‌هايي جذاب‌تر مواجه مي‌شويم.
جعفر پناهي، كارگردان سينما، در صفحه اينستاگرام خود در واكنش به اين درخواست، تصويري از صفحه‌اي كه اين خبر در آن منتشر شده است را منتشر كرده است.
او با ابراز خوشحالي از بازي‌اش در اين فيلم كه فيلمنامه آن را پرويز شهبازي نوشته است، اضافه كرد: خوشحالم در فيلمنامه شهبازي بازي كردم. خوشحالم در نقطه مهمي با
شهرام شاه‌حسيني كارگردان فيلم تلاقي كردم. حامد بهداد درباره حضورش در اين فيلم گفت: من به محمد شايسته تهيه‌كننده فيلم و به فيلم خانه دختر تخفيف دادم. در مواجهه با فيلمنامه‌هايي حتما به لحاظ دستمزد كوتاه مي‌آيم چون با بازي در اين فيلم‌ها به سود فرهنگي قلب خودم مي‌رسم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون