• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3173 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۵ بهمن

كمپين ضد سرطان در شبكه‌هاي اجتماعي

حدود يك هفته از تشكيل كمپين ضد سرطان مي‌گذرد و مردم در تمام شبكه‌هاي اجتماعي به نوعي در اين كمپين شركت كرده‌اند. اين كمپين ابتدا در شبكه اجتماعي اينستاگرام به راه افتاد و حمايت‌هاي بسيار خوبي از اين كمپين به عمل آمد. بيش از 10 هزار عكس با هشتگ سرطان در اينستاگرام گذاشته شده است. مردم در تمام شبكه‌هاي اجتماعي سعي مي‌كنند تا توصيه‌هايي را به دوستان خودشان براي مقابله با اين بيماري داشته باشند. از سوي ديگر كاربران سعي مي‌كنند تا با نوشتن و يادآوري چهره‌هاي سرشناسي كه به خاطر سرطان از دنيا رفتند مردم را بيشتر متوجه اين بيماري خطرناك كنند. اين كمپين به صورت فيزيكي هم در حال فعاليت است و در اكثر بيمارستان‌ها و نقاط مختلف شهر توصيه‌هايي را به شهروندان انجام داده است. كمپين ضد سرطان در ساير شبكه‌هاي اجتماعي مثل توييتر و فيس‌بوك هم توسط فعالان اين عرصه به‌شدت مورد حمايت قرار گرفته است و هشتگ‌هاي مربوط به اين كمپين بيش از 4 هزار پست دريافت كرده‌اند. گروهي از كاربران معتقدند كه مي‌توان با ايجاد اين گونه از كمپين‌ها در آگاهي مردم درباره اين بيماري كمك‌هاي بزرگي انجام داد. كمپين ضد سرطان سعي كرده است تا با ارتباط با تمام كساني كه مي‌توانند در اين كمپين كمكي داشته باشند به مردم كمك كند. به همين خاطر پست‌هاي مختلف مردم را كه هشتگ‌گذاري شده است با نام آنها بازنشر مي‌كند تا انگيزه‌اي هم براي آنها ايجاد شود كه بتوانند حرف‌هاي بيشتري را به مردم برسانند. مردم سعي كرده‌اند تا عكس‌هاي مرتبطي را هم در اينستاگرام درباره اين موضوع منتشر و در صفحات شخصي خودشان آنها را به دوستان‌شان معرفي كنند. اين كمپين همچنان در تمام شبكه‌هاي اجتماعي ادامه دارد و شما به راحتي مي‌توانيد مطالب آنها را بخوانيد.

كامنت‌هاي منتخب

 نگين| از اين دسته كمپين‌ها بايد بيشتر تشكيل شود تا مردم بتوانند به صورت كامل نسبت به اين بيماري آگاهي پيدا كنند ما نياز داريم تا در شبكه‌هاي اجتماعي بيشتر از گذشته فعاليت كنيم زيرا دسترسي به مردم از اين راه آسان‌تر است.

 مصطفي | از هر راهي براي مقابله با سرطان بايد استفاده كنيم حالا چه به صورت آنلاين و چه فيزيكي اما در آنلاين مي‌توانيم به دور از هرگونه محدوديتي به مردم اطلاع‌رساني كنيم و حرف‌ها و تجربيات خودمان را به آنها برسانيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون