• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3899 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۵ شهريور

ويژه

لزوم سرمايه‌گذاري تمامي شهرداري‌ها در بانك شهر

رييس شوراي اسلامي شهر مشهد بر لزوم سرمايه‌گذاري تمامي شهرداري‌ها در بانك شهر تاكيد كرد و گفت: استفاده از ظرفيت‌هاي اين بانك نقش مهمي در رشد و توسعه و عمران كلانشهرها دارد.
به گزارش مركز ارتباطات و روابط عمومي بانك شهر، محمدرضا حيدري با تاكيد بر استفاده از تمامي ابزار‌هاي در اختيار، براي پيشرفت اين بانك گفت: بانك شهر عضوي از خانواده مديريت شهري است و هرچه به رشد و پيشرفت ظرفيت‌هاي اين بانك پرداخته شود، قطعا سبب افزايش قدرت مديريت شهري خواهد شد.
رييس شوراي اسلامي شهر مشهد تصريح كرد: شوراي پنجم مشهد، تصميم دارد تا از ظرفيت‌هاي بانك شهر استفاده كند و بتواند با استفاده از اين پتانسيل پاسخگوي مردم در اجراي طرح‌هاي اقتصادي باشد.
حيدري با اشاره به وجود برخي منابع شهرداري در بانك‌هاي ديگر عنوان كرد: هيچ توجيهي وجود ندارد كه هيچ كدام از منابع شهرداري‌ در بانكي به جز بانك شهر باشد كه در اين باره منابع داراي الزامات قانون، مستثني هستند.


پنجمين «اميدآينده» در روستاي خونسرخ بندرعباس
در ادامه افتتاح پروژه‌هاي مدرسه‌سازي بانك آينده در مناطق كم برخوردار و بر اساس برنامه زمان‌بندي شده در فاصله زماني اعياد مبارك سعيد قربان و غدير طي هفته جاري، روز سه‌شنبه 14 شهريور ماه سال‌جاري، مدرسه 6 كلاسه «اميد آينده» در روستاي خونسرخ از توابع بندرعباس افتتاح شد. اين مراسم با حضور جمعي از مردم محل، نماينده مردم بندرعباس در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي شهر بندرعباس و مديران آموزش و پرورش و نوسازي مدارس استان هرمزگان و تعدادي از مديران ارشد بانك آينده برگزار شد. بهزادان، عضو هيات‌مديره بانك آينده در اين مراسم گفت: اين مدرسه در كمتر از يك‌سال ساخته شده و سازه آن مقاوم در برابر زلزله است. وي ابراز اميدواري كرد؛ مدرسه «اميد آينده» بتواند زمينه‌ساز رشد و شكوفايي دانش‌آموزان اين روستا و مناطق اطراف شود. شايان ذكر است، مدرسه ابتدايي «اميد آينده» خونسرخ داراي 6 كلاس و امكاناتي مانند: واحد سرايداري، آبخوري و ساير تجهيزات ضروري است و از ابتداي سال‌تحصيلي جديد در 2 شيفت صبح و بعدازظهر براي آموزش دختران و پسران اين منطقه مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون