• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3110 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۷ آبان

نمايندگي شغل نيست

مهدي هاشمي

سومين دور از انتخابات فدراسيون تيراندازي با رقابت مهدي هاشمي و علي دادگر برگزار شد كه در پايان هاشمي 21 راي و دادگر 19 راي كسب كردند كه با اين شرايط مهدي هاشمي رييس انتخاب شده مجمع تيراندازي نام گرفت. در دور دوم هر يك از دو نامزد 20 راي به دست آورده بودند. در ادامه حرف‌هاي هاشمي بعد از انتخاب مجددش به عنوان رييس فدراسيون را مي‌خوانيد:
  تفسير قانون با قانونگذار است و قانونگذار نيز مجلس شوراي اسلامي محسوب مي‌شود. مجلس شوراي اسلامي نيز اين اعتقاد را دارد كه نمايندگي شغل محسوب نمي‌شود و نمايندگان مجلس مي‌توانند در انتخابات فدراسيون‌ها شركت كنند.
  اگر انتخابات مهندسي شده بود، اين رقابت پيش نمي‌آمد. رقابت كاملا سالم بود كه به دور سوم رسيد. دموكراسي و آزادي در انتخابات مشهود بود و رييس را اعضاي مجمع انتخاب كردند.
  تاكيد اينجاست كه نگاه ما، اولويت قانون است و ما هميشه قانون‌مدارانه كار مي‌كنيم. مطمئن باشيد اگر قانون اجازه حضور من را نمي‌داد در انتخابات شركت نمي‌كردم.
  تلاش هميشگي من ايجاد تعادل بوده و هست. هميشه سعي مي‌كنم در فدراسيون و مجلس تعادل كامل را داشته باشم. شما مي‌توانيد از دوستان هم سوال بپرسيد كه من هميشه چقدر در حفظ تعادل كاري تلاش مي‌كنم.
  مجلس توقع بيشتري از وزارت ورزش و جوانان دارد. وزارت ورزش و جوانان بايد با برنامه‌ريزي فوق‌العاده جبران عقب‌ماندگي كند. دولت هم بايد نگاه ويژه‌يي به اين وزارتخانه داشته باشد. مطمئنا وزارت ورزش به تنهايي نمي‌تواند انتظارات را برآورده كند.
  قاعده مجلس ابتدا تذكر، سپس سوال و پس از آن اگر اقناع نشود، استيضاح است. وزارت ورزش در مرحله سوال قرار دارد. ان‌شاءالله با گفت‌وگو حل مي‌شود. اميدواريم شكاف بين وزارت ورزش و مجلس بيشتر و گسترده‌تر نشود چرا كه اگر اتفاقي بيفتد نخستين ضربه را ورزش و ورزشكار مي‌خورد. نگاه دولت هم بايد به وزارت ورزش ويژه باشد.
 رييس فدراسيون تيراندازي

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون