• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4232 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان

در سالگرد زلزله غرب كشور

۸ مدرسه در كرمانشاه توسط همراه اول در حال ساخت است

در سالگرد زلزله كرمانشاه، همراه اول اقدامات يك‌ ساله خود براي بازسازي مدارس اين استان را تشريح كرد.

به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، سال گذشته به دنبال زلزله كرمانشاه جمعي از مديران همراه اول با حضور در مناطق زلزله‌زده اقدامات حمايتي را در دستور كار قرار دادند. در همين جهت و در راستاي مسووليت اجتماعي و سهيم شدن در امر خداپسندانه مدرسه‌سازي و بازسازي مدارس، هيات‌مديره همراه اول با اختصاص مبلغ ۵۰ ميليارد ريال به بازسازي مدارس زلزله‌زده كرمانشاه موافقت كرد.

بنا به اين گزارش مراحل ساخت ۸ مدرسه در استان كرمانشاه از محل اين بودجه و زير نظر سازمان نوسازي مدارس آغاز شده كه شامل ۴ مدرسه در ثلاث باباجاني، يك مدرسه در روانسر، يك مدرسه در سرپل‌ذهاب، يك مدرسه در گيلانغرب و يك مدرسه در دالاهو مي‌شود.

پيش از اين و در جهت جلب مشاركت‌هاي مردمي در اين اقدام خير، همراه اول در مراسم جشن ۲۴ سالگي خود كه ۱۷ مرداد ماه سال جاري همزمان با روز خبرنگار برگزار شد از كمپين «مثل اول» براي بازسازي مدارس مناطق محروم كشور رونمايي كرد كه طي آن همراه اول با امضاي تفاهم‌نامه‌اي با سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس، سامانه #۲۴* را براي كمك‌هاي مستقيم مردمي راه‌اندازي كرد. اين كمپين كه قرار بود تنها تا جشن عاطفه‌ها ادامه داشته باشد به دليل استقبال مردم تمديد شده است.

همچنين اپراتور اول در سامانه #۲۴* سرويس جديدي اضافه كرده تا مشتركيني كه قصد كمك مستمر دارند، بتوانند با عضويت در اين سرويس به صورت روزانه هم كمك‌هاي خود را در جهت نوسازي و بازسازي مدارس محروم واريز كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون