• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4232 -
  • ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان

در نمايشگاه تراكنش ايران(I T E 2018)

دكتر مجيد قاسمي به عنوان چهره برگزيده صنعت بانكداري كشور انتخاب شد

دكتر مجيد قاسمي، مديرعامل بانك ‌پاسارگاد در جشنواره چهره‌هاي ماندگار در صنعت بانكداري و پرداخت ايران به عنوان چهره ماندگار و تأثيرگذار در صنعت بانكداري كشور انتخاب شد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك ‌پاسارگاد، در اين جشنواره كه همزمان با نمايشگاه تراكنش ايران در تاريخ 22 آبان 1397 در محل دايمي نمايشگاه‌هاي شهرداري تهران برگزار شد از دكتر مجيد قاسمي، مديرعامل بانك ‌پاسارگاد به پاس خدمات شايسته و سابقه طولاني در صنعت بانكداري تقدير به ‌عمل آمد.

بر اساس اين خبر، بانك‌ پاسارگاد اولين بانكي است كه موفق به راه‌اندازي سامانه كربنكينگ(سامانه جامع بانكداري متمركز) منحصر به فرد شده است. اين بانك در بستر اين سامانه براي اولين ‌بار قابليت ارايه انواع خدمات و محصولات بانكداري ‌الكترونيك از قبيل سامانه‌هاي بانكداري ‌مجازي، كي‌پاد، وي‌پاد، اولين نرم‌افزار موبايل‌بانك روي ساعت‌هاي هوشمند، استفاده از FaceID و اثر انگشت براي ورود به سامانه موبايل‌بانك و... را فراهم كرد.

گفتني است در اين جشنواره از محسن قادري به عنوان چهره برگزيده صنعت پرداخت، مصطفي الهي چهره برگزيده‌ فناوري مالي و اسدالله اميراصلاني به عنوان چهره برگزيده صنعت بانكداري تقدير به‌ عمل آمد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون