• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4234 -
  • ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۷ آبان

حسن عباسي در نشست اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان:

ما بايد سيستم‌عامل اداره جهان آينده را طراحي و توليد كنيم

حسن عباسي، رييس انديشكده يقين در سومين روز از نشست سياسي اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان كه با عنوان «بررسي مسائل روز در راستاي تحقق دولت اسلامي‌_ جامعه اسلامي» برگزار شد، با اشاره به ريزش‌هاي انقلاب اسلامي گفت: «در دوره جواني ما يك گروه‌هايي دور هم جمع مي‌شديم كه در سال‌هاي بعد از آن يكسري‌ ضد ولايت‌، يك‌سري تروريست و بمب‌گذار و يك‌سري جاسوس و خائن شدند يك‌سري هم به دنيا چسبيدند، از آن طرف يك‌سري هم رفتند و شهيد شدند و اين موضوع براي اين است كه همه ما امتحان مي‌شويم.»

به گزارش فارس، عباسي در قسمتي از سخنانش با اشاره به داستان زندگي حضرت ابراهيم، ادامه داد: «در مسير حضرت ابراهيم بلايي قرار گرفت كه ايشان و فرزندش از اين بلا سربلند بيرون آمد. خيلي‌ها هم در نظام جمهوري اسلامي زمين خوردند چون وقتي به اين ابتلا رسيدند حُب‌فرزند موجب شد تا روبروي نظام بايستند، خيلي از فرزندان مسوولان نظام خراب شدند و اين مسوولان نمي‌توانستند تحمل كنند در نظام با فرزندان آنها برخورد شود.»

به گفته او آقازادگي به عنوان يك پديده خطرناك است. اين پديده ايجاد شده چون به اصلي كه ابراهيم خليل به آن توجه داشت توجه نشده است.

رييس انديشكده يقين در ادامه گفت: «در ابتداي انقلاب اسلامي خيلي از مسوولان نظام وقتي مي‌ديدند فرزندان‌شان به مسير نادرست كشيده شدند خودشان آنها را در دادگاه ما محاكمه و حتي اعدام مي‌كردند، تعارفي هم نداشتند اما امروز شما نمي‌توانيد حتي به آقازاده كسي دست بزنيد.»

عباسي يادآور شد: «در 850 روز آينده با توجه به فروپاشي عظيم اقتصاد جهاني، اتفاقات عجيبي در دنيا خواهد افتاد و بسياري معتقدند در قرن آينده جهان يا با انقلاب جهاني يا با جنگ جهاني روبرو مي‌شود كه به نظر مي‌رسد احتمال اول خيلي بيشتر است.»به گفته او، اگر در صد سال آينده حضرت مهدي ظهور نكند بيشتر نمي‌داند چه سيستم عاملي را به كار‌گيريد و اروپا و امريكا با يك سيستم عامل به عنوان ليبراليسم و مشتقات آن هستند و اسلام و قرآن هم به عنوان مدعي وجود دارد و ما بايد سيستم عامل اداره جهان آينده را طراحي و توليد كنيم.رييس انديشكده يقين در ادامه گفت: «ملت ما ملت گرسنه‌اي نيست، ملت ما روي منابع خوابيده است. امام فرمودند ما از دست رضا خان و پسرش نجات پيدا كرديم ولي بعيد است به اين زودي‌ها از دست تربيت‌شدگان شرق و غرب نجات پيدا كنيم. به كساني كه در اروپا و امريكا تربيت شده‌اند به سادگي اعتماد نكنيد. سرويس‌هاي اطلاعاتي اين كشورها نمي‌گذارند كسي به سادگي از دست‌شان در برود.»

او معتقد است كه ما اگر در هر جايي به موفقيت رسيده‌ايم به دليل اين نيست كه يك افرادي تربيت شده غرب و اروپا و امريكا اين كار را كرده‌اند.او با اشاره به ناكارآمدي علوم غربي ادامه داد: «ما اين همه مدير تربيت شده غرب داريم اما چرا نمي‌توانند مشكلات اقتصادي ما را حل كنند؟»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون