• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4265 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۴ دي

مسوولان ارباب مردم نيستند خدمتگزار آنانند

يك فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: مسوولان بايد بدانند كه ارباب مردم نيستند؛ بلكه خدمتگزار و مامور و منتخب از سوي مردم براي انجام امور كشور هستند. محمد كيانوش‌راد در گفت‌وگو با ايسنا، با اشاره به ضرورت رعايت اصول اخلاقي توسط مسوولان ‌اظهار كرد: واقعيت بسياري از جوامع به‌ويژه جامعه ايران به نحوي است كه بعضا تاثيرپذيري مردم از فضاي حاكمتي بسيار زياد بوده است. هنگامي كه مسوولان كشور از ادبيات غيرمحترمانه در گفت‌وگو با مخالفان خويش بهره مي‌گيرند، چنين ادبياتي آرام آرام در سطوح مختلف فراگير مي‌شود.

وي ادامه داد: ما پيرو آييني هستيم كه حتي بد گفتن و ناسزا گفتن و زشت‌گويي را به بتان كفار منع كرده است؛ اين در حالي است كه در گفته‌هاي رهبران ديني ما نيز آمده كه مردم به دين و آيين و روش رهبران خويش عمل مي‌كنند.

كيانوش‌راد تصريح كرد: به اعتقاد من در تمامي سطوح مسوولان اجرايي كشور اگر نه با دشمنان، حداقل با مردم خودمان و با گروه‌هاي رقيب با ادبيات محترمانه سخن بگويند. كاهش آستانه تحمل مردم و مسوولان در حالي رخ داده كه اين مسوولان هستند كه بايد با سعه‌صدر در مقابل برخوردهاي تند احتمالي مردم برخورد كنند.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب يادآور شد: متاسفانه شاهد بوديم كه برخي مسوولان در سطوح مختلف با ادبيات ناخوشايندي با مردم برخورد كردند.

وي در پايان افزود: اين موضوع در حالي است كه مسوولان بايد بدانند كه ارباب مردم نيستند؛ بلكه خدمتگزار و مامور و منتخب از سوي مردم براي انجام امور كشور هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون