• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3211 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين

كشف 900 كيلوگرم مواد مخدر در سراوان

ايرنا| در درگيري هنگ مرزي سراوان سيستان و بلوچستان با سوداگران مرگ در مرز سراوان 900 كيلوگرم مواد مخدر از نوع شيشه كشف و ضبط شد.
سرهنگ محمد ملاشاهي، جانشين فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر گفت: در ايام نوروز امسال مرزداران هنگ مرزي سراوان با اشراف اطلاعاتي از قصد قاچاقچيان و سوداگران مرگ براي ورود و دپوي مواد مخدر به داخل كشور مطلع شدند و با اجراي كمين‌هاي هدفمند و بهره‌گيري از تاكتيك‌هاي عملياتي و اطلاعاتي منطقه را تحت پوشش كامل خود قرار دادند.
به گفته سرهنگ ملاشاهي، قاچاقچيان كه قصد داشتند محموله سنگين مواد مخدر را از مرز سراوان وارد كشور كرده و در چند مرحله آن را در سطح كشور پخش كنند پس از ورود به كمينگاه ماموران هنگ مرزي با نيروهاي مرزباني مواجه شدند كه در جريان درگيري سرانجام محموله را رها كرده و با استفاده از عوارض طبيعي به سمت پاكستان فرار كردند. جانشين فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان با اشاره به همكاري عوامل اطلاعاتي سپاه پاسداران در اين عمليات از كشف 900 كيلو و 42 گرم مواد مخدر از نوع حشيش در جريان پاكسازي منطقه خبر داد.
استان سيستان و بلوچستان به دليل دارا بودن مرز مشترك با پاكستان و افغانستان در معرض ترانزيت مواد مخدر قرار دارد. موضوعي كه باعث شده تا مقامات انتظامي كشور با همتايان پاكستاني خود ديدارهاي متعددي براي افزايش امنيت مرزها انجام دهند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون