• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3211 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين

19 فروردين در دادگاه انقلاب خوزستان آغاز مي‌‌شود

محاكمه متهمان نزاع دسته‌جمعي رامهرمز

دادگاه دو برادر كه متهم به همكاري در نزاعي دسته‌جمعي در پنجم خردادماه 93 كه منجر به مرگ هفت نفر در رامهرمز شد، هستند؛ 19 فروردين امسال در دادگاه انقلاب خوزستان برگزار مي‌شود.
به گزارش تسنيم، صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه سال گذشته، دو مرد موتورسوار در شهرستان رامهرمز به دليل اختلافات ملكي اقدام به تيراندازي به سوي طرفين درگيري خود كرده كه در جريان اين تيراندازي پنج نفر از جمله دو فردي كه هيچ ارتباطي با طرفين اين درگيري نداشتند، كشته شدند. دو برادر تيرانداز نيز در جريان تعقيب و گريز با پليس با شليك ماموران جان خود را از دست دادند.
بعد از اين حادثه تلخ، پليس يكي از برادران افراد مهاجم را شناسايي و دستگير كرد و برادر ديگر آنها به نام آرش كرد زنگنه با اين ادعا كه از سوي خانواده مقتولان و طرف درگيري، تهديد به قتل شده، به همراه برخي اسناد درگيري چند ساله خود با برادران مقتول و البته يك فيلم كه مربوط به اظهارات عاملان اين حادثه بود به سمت تهران حركت كرد.
كرد زنگنه، پس از اينكه حدود يك ماه در تهران حضور داشت، با برخي مسوولان قضايي براي اثبات بي‌گناهي خود در اين حادثه ديدار داشت و در نهايت تصميم گرفت خود را به مراجع قضايي معرفي كند تا ضمن در امان ماندن از تهديدهايي كه مدعي مي‌شد، از طريق قانوني پرونده را پيگيري كند.
او از تيرماه سال گذشته با دستور بازپرس پرونده در بازداشت به سر مي‌برد. براين اساس، قرار است نخستين جلسه محاكمه اين دو برادر به اتهام محاربه روز 19 فروردين در دادگاه انقلاب خوزستان برگزار شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون