• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4298 -
  • ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ بهمن

صادقانه بايد گفت كه امريكايي‌ها در منطقه حرفي براي گفتن ندارند

سردار رمضان شريف، سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پيش از خطبه‌هاي ديروز نماز جمعه بوشهر گفت: «۱۲ بهمن سال ۵۷ يادآور سقوط رژيم وابسته امريكا و رژيم سرتاسر فاسدي كه تمام امكانات كشور را در اختيار بيگانگان قرار داده بود، اما به بركت امام و بركت مقاومت و پايمردي و شجاعت ملت ايران اين انقلاب به ثمر رسيد و امروز به دهه پنجم خود ورود پيدا كرده است.»

به گزارش فارس، سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: «در تمام ۴۰ سال گذشته دشمنان ما تلاش و طراحي كرده‌اند كه اين نظام نوپا كه استقلال و آزادي ما را فراهم كرده بود به چالش بكشند اما ملت ايران تلاش كردند آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل را كه همان آرمان‌هاي مكتب اهل بيت و تعالي و پيام قرآن بود براي اين سرزمين به ارمغان بياورند.»

به گفته سردار شريف، امروز شبكه‌هاي ماهواره‌اي راديويي و شبكه‌هاي اجتماعي جهان غرب تلاش مي‌كنند كه به جوانان القا كنند كه نظام اسلامي برآمده از انقلاب سال ۵۷ نتوانسته است انتظارات آنان را برآورده كند و آن را ناكارآمد جلوه مي‌دهند. آنها ظرفيت شبكه‌هاي خود را چند برابر افزايش دادند تا فرياد ناكارآمدي انقلاب را سر دهند اما ملت فهميده ما مي‌داند كه صاحبان اين رسانه‌ها دشمنان انقلاب ما هستند. او ادامه داد: «دشمن حق دارد ناله و فرياد سر دهد چرا كه زماني تمام ثروت عظيم ملت در اختيار آنان بود اما انقلاب اسلامي دست دشمنان را كوتاه كرد.»

سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: «امروز بسياري از جوامع بشري در كشورهاي دنيا آرزو مي‌كنند كه رهبري مثل مقام معظم رهبري را داشته باشند. رهبري توانسته‌اند ميراث امام را به شكل بالنده در اين درياي پر تلاطم و سربلند هدايت كنند.» به عقيده او، امروز بر خلاف تصويرسازي دشمن از نظام اسلامي ايران، اين نظام از هميشه قدرتمند‌تر و با صلابت‌تر است. صادقانه بايد گفت كه امريكايي‌ها در منطقه حرفي براي گفتن ندارند و رييس‌جمهور آنان عنوان مي‌كند بعد از خرج هفت تريليون دلار در منطقه بايد با چراغ قوه و مخفيانه به عراق بياييم. سخنگوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: «در طول ۴۰ سال گذشته زير سايه سنگين تحريم دشمن بزرگ‌ترين پيشرفت‌ها را به دست آورده‌ايم و ملت ايران توانست در عرصه‌هاي مختلف دفاعي و نظامي به جايي برسد كه پنج هزار قلم از سيستم‌هاي نظامي در داخل بومي‌سازي شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون