• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3237 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

وزارت كشور اعلام كرد

چه كساني بايد استعفا دهند؟

گروه سياسي| عضو ستاد انتخابات كشور با تشريح تقويم زماني انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: داوطلبان شركت در انتخابات مجلس بايد تا 28 خرداد سال جاري از سمت خود استعفا دهند. به گزارش ايرنا، حسينعلي اميري، قائم مقام وزير كشور افزود: انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سراسر كشور با موافقت شوراي نگهبان هفتم اسفند 94 برگزار مي‌شود. ليست افرادي كه بايد از سمت‌هاي خود استعفا دهند به شرح زير است:
  رييس‌جمهوري و معاونان و مشاوران وي، دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام و معاونان وي، مشاوران و معاونان رييس‌جمهوري، روساي دفاتر سه قوه.
   وزرا وسرپرستان وزارتخانه‌ها، معاونان و مشاورين وزرا، مديران كل و سرپرستان ادارات كل وزارتخانه‌ها و مديران كل حوزه وزارتي و روساي دفاتر وزرا، اعضاي شوراي نگهبان وهيات مركزي نظارت برانتخابات، رييس قوه قضاييه و معاونان و مشاوران وي، رييس ديوان عالي كشور و معاونان و مشاوران وي، دادستان كل كشور و معاونان و مشاوران وي، رييس ديوان عدالت اداري و معاونان و مشاوران وي.
   رييس سازمان بازرسي كشور و معاونان و مشاوران وي، روسا و سرپرستان سازمان‌ها و ادارات كل وادارات عقيدتي سياسي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران و جانشينان ومعاونان آنان درسراسر كشور، رييس سازمان صداو سيما و معاونان وي.
   رييس جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران و معاونان وي، استانداران ومعاونان ومشاوران آنها، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و روساي مناطق شهرداري، روسا و سرپرستان سازمان‌هاي دولتي، رييس دانشگاه آزاد اسلامي، اعضاي هيات‌مديره ومديران عامل بانك‌ها، اعضاي هيات‌مديره و مديران عامل شركت‌هاي دولتي و وابسته به دولت.
   روساي و سرپرستان بنيادهاي (مستضعفان- شهيد- 15خرداد- مسكن) كميته امدادامام خميني (ره)، نهضت سواد آموزي، سازمان تبليغات اسلامي، دفتر تبليغات حوزه علميه قم و رييس سازمان تعزيرات حكومتي و روساي اتاق‌هاي بازرگاني، صنايع، معادن و معاونين و مشاوران آنها و شاغلين در نيروهاي مسلح و وزارت اطلاعات.
   ائمه جمعه دايم، قضات شاغل در امر قضا و روساي دادگستري شهرستان‌ها واستان‌ها، مديران كل و سرپرستان دفاتر و ادارات استان‌ها و معاونان آنان، مديران كل و سرپرستان دفاتر و ادارات كل استانداري‌ها و معاونان آنها، روسا وسرپرستان ادارات وسازمان‌هاي دولتي و وابسته به دولت و معاونان آنان در استان وشهرستان.
   روسا وسرپرستان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي اعم از دولتي و غيردولتي و روسا و سرپرستان واحدها و شعب آنها، اعضاي هيات‌مديره ومديران عامل شركت‌هاي دولتي و وابسته به دولت در استان و شهرستان، سرپرستان مناطق و روساي شعب بانك‌ها در استان و شهرستان، سرپرستان دفاتر سازمان تبليغات اسلامي در مركز استان وشهرستان، مديران مراكز صداوسيما و اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون