• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3275 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

جشن تولد رضا كيانيان در مكتب تهران

اعتماد|  شامگاه آخرين روز بهار مكتب تهران ميزبان رضا كيانيان بود. بهانه‌اش هم تولد اين بازيگر بود و ديدن نمايش «انگار در چشم‌هاي تو اسب مي‌دود» كه بهاره رهنما بازيگر آن است. اين مراسم كه با حضور مهمانان گزيده و جمعي از اصحاب رسانه برگزار شده بود، در فضايي صميمي و در حياط مكتب تهران برگزار شد. رضا كيانيان كه با همسرش در اين مراسم حاضر شده بود، گفت: «اين جشن به دليل مقارن شدن با ماه مبارك رمضان جزو نخستين تولدهايي است كه كيكش بريده مي‌شود و بعد از دو ساعت حاضران آن را ميل مي‌كنند.» بهرام رادان، رضا يزداني، بهاره رهنما و حسين غياثي از جمله حاضران در اين مراسم بودند. از كيانيان كه با لباس سياه آمده بود خواستيم از‌ حس و حالش بگويد و او هم با طنازي جواب داد: «امروز يكي بهم گفت چرا مشكي پوشيدي؟! گفتم خب رضا كيانان 64 ساله مرد ديگر!! تازه اين 65 ساله مي‌خواهد بيايد.» اين بازيگر پيشكسوت از آرزويش هم گفت: « تا وقتي هستيم خوب باشيم و مفيد. وقتي هم نيستيم، نوبت‌مان تمام شده است ديگر. ولي خيلي خوشحالم.»
بعد از بريدن كيك، رضا يزداني كه در اين مراسم حاضر بود ترانه‌هاي «كوچه ملي» و «جاده چالوس» را اجرا كرد. «من خيلي آقاي كيانيان را دوست دارم. هم از لحاظ شخصيتي و هم از لحاظ هنري كه درحوزه‌هاي مختلفي كار مي‌كنند. يك هنرمند به تمام معنا هستند» اين حرف‌هايي بود كه رضا يزداني در مورد رضا كيانيان به «اعتماد» گفت.
اما حسين غياثي، ترانه‌سراي جوان و موفق سال‌هاي اخير موسيقي پاپ هم در اين مراسم حاضر بود. او هم با اشاره به اينكه از حضورش در اين مراسم خوشحال است به خبرنگار «اعتماد» گفت: «به نظرم آقاي كيانيان يكي از چهره‌هاي بسيار متفاوت معاصر سينماي ما هستند. اگر در يك كلمه بخواهم بگويم «ماندگار» صفتي است كه براي‌شان به كار مي‌برم. من شخصا خيلي دوست‌شان دارم.» «وقتي از رضا كيانيان حرف مي‌زنيم نخستين چيزي كه به ياد مي‌آيد شخصيت خود رضا كيانيان است و البته بازي شان به ويژه براي نسل خود من. خب بازي‌هاي ماندگارشان هميشه آدم را وجد مي‌آورد و تولدشان هم كه اتفاق بسيار مباركي است.»
بهاره رهنما هم كه با بازي در نمايش «انگار در چشم‌هاي تو اسب مي‌دود» روزهاي پاياني اجرا را مي‌گذراند، گفت: «من هميشه رضا كيانيان را دوست داشته‌ام. او بازيگر درجه يكي است و خوشحالم كه اين هنرمند محبوب سالم است و ميان ما است و اميدوارم سال‌هاي سال هم در كنار ما باشد و نقش‌هاي به ياد ماندني ديگري را خلق كند.»
بعد از پايان مراسم حاضران به تماشاي نمايش«انگار در چشم‌هاي تو اسب مي‌دود» به نويسندگي سهراب حسيني و كارگرداني طاها ذاكر نشستند كه بهاره رهنما در آن ايفاي نقش مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون