• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3129 -
  • ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر

وزير اطلاعات: مامور به نیت‌خوانی افراد نيستيم


گروه سياسي| وزير اطلاعات گفت: در نظام جمهوري اسلامي همه زير پرچم ولايت معظم فقيه خدمت مي‌كنند و اين اصلي‌ترين محور وحدت بخش نظام است. به گزارش ايرنا، گزيده اظهارات حجت‌الاسلام سيدمحمود علوي به شرح زير است:
 اكنون با همدلي و وحدت بين مسوولان، مردم نيز به آينده اميدوارتر شده‌اند و عرصه بر عوامل ناسازگار و ماجراجو نيز تنگ شده است.
 وقتي در جامعه نشاط، شادي و احساس امنيت وجود داشته باشد، اميد و پويايي نيز ايجاد مي‌شود و چرخه اقتصاد، صنعت و علم نيز به تحرك واداشته مي‌شود.
 مردم محور اصلي امنيت در جامعه هستند و وزارت اطلاعات به دنبال ايجاد امنيت و احساس امنيت جامع در جامعه، با تكيه بر مشاركت مردم است.
 فرهنگ اطلاعاتي ما بر مبناي مفاهيم شرعي و ديني استوار است و از بدنه اين وزارتخانه و نيروهاي اطلاعاتي ما جز خدمت تراوش نمي‌كند.
  امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) تكيه‌گاهي براي امنيت مردم هستند و ما افتخار مي‌كنيم كه خدمتگزار اين مردم هستيم.
  امروز در پرتو وحدت و امنيت، فضاي رشد و بالندگي در كشور ايجاد شده و تمام مردم و اقشار مختلف مي‌توانند به راحتي ابراز عقيده كنند و احزاب و گروه‌هاي سياسي نيز بدون هيچ مشكلي فعاليت و رقابت سالم خود را دارند.
  وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) گرايش به هيچ يك از گروه‌هاي سياسي اصولگرا، اصلاح‌طلب و يا مستقل ندارند و كار خود را براساس قانون انجام مي‌دهند.
  لازمه جامعه پويا و بانشاط تعدد احزاب و گروه‌هاي سياسي است و از نظر ما تمام گروه‌ها و احزاب سياسي كه داراي مجوز قانوني‌اند، فرزندان يك خانواده محسوب مي‌شوند و در يك خانواده نيز حضور چند سليقه به معناي دعوا و نزاع نيست.
  دولت به دنبال به حاشيه راندن هيچ جريان سياسي نيست و وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) نيز براي ارتقا و يا حذف هيچ جريان سياسي تلاش نخواهند كرد.
   از نگاه دولت تدبير و اميد هر فردي كه براي توسعه كشور و استان تاثيرگذار باشد، فضاي كار براي خدمت به مردم برايش فراهم خواهد بود.
  تمام گروه‌ها و احزاب سياسي در كشور بايد در جهت هم افزايي تلاش كنند، چرا كه ما در جمهوري اسلامي ايران زير لواي ولي فقيه و رهبري و به تعبير رييس‌جمهوري زير يك پرچم برافراشته و آن هم رهبر معظم انقلاب خدمت مي‌كنيم.
  رعايت حق‌الناس براي نيروهاي اطلاعاتي، قضايي و انتظامي ما بسيار مهم است و ما كه بيشتر با مردم سر و كار داريم، بايد رعايت حق الناس را در دستور كار خود قرار دهيم.
  ما مامور نشده‌ايم كه نيت‌خواني كنيم، بلكه ما كه با حق‌الناس سر و كار داريم بايد دقت عمل بيشتري در رفتارمان داشته باشيم تا حقي از كسي ضايع نشود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون