• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3160 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي

تيم ملي

آزمون: از ژاپن نمي‌ترسيديم

سردار آزمون، مهاجم تيم ملي فوتبال ايران پس از برتري يك بر صفر تيم ملي فوتبال ايران مقابل امارات كه منجر به سرگروهي ايران شد، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: فوتبال 90 دقيقه است و ما تمام تلاش‌مان را كرديم كه در طول 90 دقيقه پيروز از زمين خارج شويم. وي ادامه داد: اگر قرار بود در مرحله بعد به ژاپن برخورد كنيم از آنها نمي‌ترسيديم و با آنها بازي مي‌كرديم. مهاجم تيم ملي با اشاره به اينكه از پيروزي مقابل امارات خيلي خوشحال است درباره عملكردش در اين بازي بيان كرد: در اين باره كي‌روش بايد نظر بدهد اما مهم پيروزي در اين ديدار بود. آزمون درباره مقايسه كردنش با نيستلروي نيز خاطرنشان كرد: نظر كي‌روش در اين باره قابل احترام است اما براي رسيدن به چنين سطحي بايد بسيار تلاش كنم.

حسيني: عراق از هر سه تيم عربي گروه ما بهتر است

سيدجلال حسيني، مدافع تيم ملي ايران پس از پيروزي يك بر صفر تيم ملي ايران برابر امارات اظهار كرد: بازي بسيار سختي را پشت سر گذاشتيم. مي‌خواستيم به عنوان سرگروه به مرحله بعدي برويم و در اين ديدار تلاش زيادي كرديم. چند تغيير در تيم رخ داد و در اواسط بازي هم تعويض‌هايي صورت گرفت و در نهايت پيروز شديم. جا دارد از هواداران كه در اينجا ما را حمايت مي‌كنند، تشكر كنم؛ چرا‌كه احساس غريبگي نمي‌كنيم و ممنون تك تك آنها هستيم. اميدوارم كه تا پايان رقابت‌ها آنها را خوشحال كنيم. وي در پاسخ به اين سوال كه نظرش راجع به مصاف احتمالي ايران و عراق در مرحله بعدي چيست، عنوان كرد: هنوز حريف ما به صورت قطعي مشخص نشده و بهتر است در زمان خودش در اين باره صحبت كنيم اما اعتقاد دارم كه عراق بهتر از سه تيم عربي گروه ما است و كار سختي برابر آنها داريم. مدافع تيم ملي در پايان و در پاسخ به سوالي درباره عدم تغيير مدافعان مياني تيم ملي در اين ديدار بيان كرد: اين مساله به نظر آقاي كي‌روش برمي‌گردد و وظيفه همه بازيكنان تلاش در زمين است.

گوچي بهترين بازيكن ايران – امارات

قوچان‌نژاد: منتظر بازي‌هاي آينده هستيم

رضا قوچان‌نژاد به عنوان بهترين بازيكن ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و امارات انتخاب شد. رضا قوچان‌نژاد كه در دقيقه 63 به جاي سردار آزمون در ديدار سوم دور گروهي جام ملت‌هاي آسيا مقابل تيم ملي فوتبال امارات به ميدان رفته بود، موفق شد در دقيقه 1+90 گل بسيار حساسي را براي تيم ملي فوتبال ايران به ثمر برساند. او كه در بازي مقابل قطر نيز از ابتداي بازي براي تيم ملي فوتبال ايران به ميدان نرفته بود، موفق شد گل حساسي را در دقايق پاياني بازي به ثمر برساند و به اين ترتيب ايران توانست به عنوان سرگروه، گروه سوم به مرحله يك‌چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا صعود كند. بنابراين ايران منتظر خواهد بود رقابت‌هاي گروه چهارم برگزار شود تا حريف خود را در مرحله بعد بشناسد. به احتمال فراوان عراقي‌ها رقيب بعدي ايران خواهند بود. رضا قوچان‌نژاد كه به همراه كارلوس كي‌روش در نشست خبري پس از ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال ايران و امارات كه با نتيجه يك بر صفر به سود تيم ملي فوتبال ايران به پايان رسيد ، حاضر شده بود درباره بازي ايران اظهار كرد: بازي خوبي را پشت سر گذاشتيم و همانطور كه سرمربي تيم ملي اعلام كرد، اماراتي‌ها بازي خوبي را از خود نشان دادند. وي ادامه داد: ما از خلاقيت بالايي برخوردار بوديم و كارآمدي بيشتري داشتيم و به معناي واقعي نشان داديم كه از روحيه بالايي برخورداريم. تك تك بازيكنان با يكديگر همدل هستند. مهاجم تيم ملي درباره كيفيت نامطلوب زمين بازي اظهار كرد: اين موضوع هيچ بهانه‌يي را به ما نمي‌داد كه بازي خود را با تمام قوا ارايه نكنيم و بازيكنان با عملكرد خوبي كه از خود نشان دادند و بسيار مثبت ظاهر شدند، توانستند به تيم كمك كنند تا ايران با پيروزي از اين بازي خارج شود. بهترين زميني كه بازي كرديم اين نبود اما زمين از اين بدتر هم زياد ديديم. كيفيت زمين چمن توجيهي نبود كه بازي خود را با تمام قوا انجام ندهيم. بازيكنان با تجربه تيم ملي به تيم كمك كردند و من هم از اين موضوع بسيار خوشحال هستم. نبايد از تلاش بازيكنان جوان در اين بازي چشم‌پوشي كنيم. بايد تمركزمان را حفظ كنيم و منتظر بازي‌هاي آينده باشيم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون