• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3160 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۳۰ دي

سرخط خبرها

   قطري‌ها با وجود اينكه تلاش كردند ميزباني خوبي از مسابقات جهاني هندبال داشته باشند اما با چالش بزرگي به نام نبود تماشاگران روبه‌رو هستند.
   ايران قهرمان تنيس روي‌ميز مردان جام فجر شد/ بلاروس فاتح مسابقات زنان
   زنجان بهمن‌ماه امسال ميزبان رقابت‌هاي سه‌گانه و دوگانه قهرماني كشور خواهد بود.
   فدراسيون كشتي با ارسال نامه‌يي به سردار احمدي‌مقدم،  فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران از وي جهت برگزاري مناسب جام بين‌المللي تختي در كرمانشاه  در خواست  همكاري كرد.
   با تصميم كادر فني تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان، سيد احمد محمدي نايب قهرمان وزن 65 كيلوگرم جهان در رقابت‌هاي بين‌المللي جام تختي شركت خواهد كرد.
   بهنام مهدي‌زاده، سنگين‌وزن كشتي فرنگي مي‌گويد قرار است در جام جهاني كشتي بگيرم و قصد دارم دوبنده تيم ملي را به دست بياورم و آن را به راحتي نيز از دست نخواهم داد.
   كميل قاسمي، دارنده مدال نقره جهان در كشتي آزاد مي‌گويد: آمادگي دارم با تمام توان در اردوهاي تيم ملي حاضر شوم و خود را براي حضور در رقابت‌هاي جام جهاني امريكا آماده كنم.
   وحيد اميري، بال چپ تيم ملي فوتبال ايران كه در ديدار مقابل امارات دچار مصدوميت شده بود، براي همراهي ايران در ديدارهاي بعدي مشكلي نخواهد داشت.
  سيمئونه، سرمربي اتلتيكو مادريد تاكيد كرد قضاوت كردن رتبه آنها در جدول
رده بندي با اينكه نيمي از فصل گذشته، كاري عادلانه   نيست.
   انريكه، سرمربي آبي- اناري‌ها از پيروزي تيمش در ديدار برابر لاكرونيا راضي و شادمان است. او مي‌گويد مسي دچار نوسان نشده است و هنوز بهترين بازيكن جهان است.
 پيگريني، سرمربي منچسترسيتي بعد از شكست برابر آرسنال به انتقاد از عملكرد داور بازي پرداخت. او مي‌گويد پنالتي آرسنال اشتباه بود و بازيكن اين تيم تمارض كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون