• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3773 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

فرقي ندارد من باشم يا ساعي؛ مهم حضور ايران در كميته ورزشكاران است!

كرمي: بايد ملي‌پوشان تكواندو هم در ليگ باشند

يوسف كرمي، سرمربي تيم تكواندوي ياسين پيشرو در خصوص سياست امسال باشگاه گفت: تصميم امسال باشگاه اين بود كه از نفرات جوان و بي‌تجربه اما با انگيزه استفاده كنيم. البته باشگاه نمي‌شود گفت چون در حال حاضر فقط دو تيم بيشتر نداريم سياست مجموعه جوان گرايي و كشف استعداد بوده و بازيكناني را به ليگ معرفي كرديم كه سابقه حضور در ليگ را نداشته‌اند و با هزينه اندك اين تيم را ساختيم حتي با تيم اول كه دانشگاه آزاد بود در آستانه برد بوديم كه به نتيجه مساوي منتهي شد. تيم خوب و با انگيزه‌اي داريم. البته نقايصي هم هست كه اميدواريم تا سال آينده بر طرف كنيم و باتوجه به بودجه باشگاه تمايل داريم از چند بازيكن با تجربه استفاده كنيم. جز چند باشگاه بقيه نمي‌توانند سرمايه‌گذاري كافي را داشته باشند و اين بازخورد خوبي براي ليگ تكواندو كشور ندارد. ليگ امسال خوب بود ولي متاسفانه حضور بازيكنان ملي پوش تكواندو اندك بوده و بازيكنان جوان و باانگيزه نياز دارند كه كسب تجربه كنند و با بازيكنان تيم ملي مسابقه دهند. به نظر من فدراسيون بايد قوانيني را بگذارد كه ملي‌پوشان حتما در ليگ هم حضور داشته باشند. اين اتفاقات منجر به بازيكن سالاري مي‌شود كه به ضرر تكواندو كشور خواهد بود و آسيب آن را كم و بيش مي‌بينيم.
بازيكن سابق تيم ملي در رابطه با عملكرد كلي فدراسيون تكواندو گفت: عملكرد كلي تكواندو بد نبوده ولي به دليل اينكه چشم همه به المپيك هست و تكواندو ايران نتايج خوبي نداشته طبيعتا همه نگاه انتقادي دارند اما بايد فراموش نكنيم كه تكواندو در سال 2015 قهرمان جهان و آسيا شد و نتايج خوبي به دست آورد. دختران نوجوان قهرمان جهان شدند كه اتفاق بزرگي براي تكواندو و هم براي ورزش بانوان بود. اتفاقات خوب و بد داشتيم ولي روي هم رفته نمره قبولي را به فدراسيون تكواندو مي‌دهم. در جام جهاني خوب نبوديم اما آنچنان مهم نيست چون مثل تورنمنت هلند است و هر دو براي ما بيست امتياز دارد. كاري به اسم نداريم و به امتياز آن نياز داريم. ادامه ناكامي‌ها و حاشيه‌هاي المپيك به جام جهاني منتهي شد اما اميدواريم شروع تازه‌اي داشته باشيم.
دارنده دو طلاي جهان در رابطه با تيم آذربايجان اظهار كرد: آذربايجان تيم خوبي نيست اما بازيكنان خوبي دارد. ميلاد بيگي و راديك بازيكنان خوبي هستند. در اين بازي‌ها تكواندو ايران با هشت وزن حضور خواهد داشت و در مجموع نتيجه خوبي خواهد گرفت.
يوسف كرمي در خصوص حضور در كادر تيم ملي اظهار كرد: من در كادر حضور ندارم و اين شايعات به علت حمايت من از فدراسيون در برخي مصاحبه‌ها بوده است. من موافق انتقاد سازنده هستم و بايد به عنوان عضوي از خانواده تكواندو راهكار درست ارايه دهيم. در عمل ديدند كه هيچ وعده‌اي به من داده نشده و من در كادر تيم ملي نيستم ولي تيم ملي كشورم را حمايت مي‌كنم.
او در رابطه با انتخابش در كميته ورزشكاران گفت: اين تصميم فدراسيون بوده و هادي ساعي پر افتخارترين بازيكن تكواندو است و دوره قبل ساعي در اين سمت بود. شايد به دليل ارتباط كم ساعي با فدراسيون يا به هر دليلي من براي اين كار انتخاب شدم. مهم اين است كه ايران يك نماينده دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون