• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3773 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

تمجيد سايت يوناني از طارمي

زلاتان ايراني


درخشش كريم انصاري فرد و مسعود شجاعي در فوتبال يونان باعث شده است تا رسانه‌هاي اين كشور به دقت عملكرد بازيكنان ايراني را مورد بررسي قرار دهند تا بتواند زمينه‌ساز اين شود كه بازيكنان ديگري از ايران وارد فوتبال يونان شوند.
بعد از دو گل 3 امتيازي مهدي طارمي مهاجم پرسپوليس براي تيم ملي ايران، اكنون سايت راديو ورزش يونان با تمجيد از مهدي طارمي نوشت: طارمي را مي‌توان زلاتان ايراني ناميد. او در دو بازي اخير درخشش خيلي خوبي داشته و توانسته است گل‌هاي مهمي به ثمر برساند. در تابستان اخبار زيادي درباره پيوستن او به پائوك شنيده شد كه در نهايت او تصميم گرفت تا در ليگ ايران باقي بماند. طارمي 25 ساله، 187 سانتي‌متر قد دارد و روي توپ‌هاي هوايي توانايي بالايي از خود نشان داده است. او نه تنها توانايي بازي در خط حمله تيمش را دارد، بلكه مي‌تواند در پست هافبك كناري نيز به فعاليت بپردازد. جنگندگي از ويژگي‌هاي بارز اين بازيكن است كه خارج از محوطه جريمه تلاش زيادي مي‌كند تا توپ ربايي كند و تيمش را در موقعيت حمله قرار دهد.
طارمي در سال 2015 به عنوان بازيكن سال فوتبال ايران انتخاب شد و با زدن 16 گل در فصل قبل به عنوان آقاي گلي دست يافت. تيم‌هايي از ايتاليا، هلند، تركيه و روسيه خواستار جذب اين بازيكن شدند و بايد ببينيم چه سرنوشتي در انتظار او خواهد بود.
به نظر مي‌رسد بايد منتظر باشيم تا نه تنها پائوك، بلكه المپياكوس و آاك آتن نيز براي جذب او اقدام كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون