• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3773 -
  • ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ فروردين

پرسپوليس در بازي با صنعت نفت بي‌انگيزه بود

برانكو روي پروين را هم زمين انداخت

رضا شاهرودي پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس

فكر مي‌كنم در ديدار پرسپوليس مقابل صنعت نفت آبادان كل تيم خوب نبودند. نمي‌توانيم بگوييم يك يا دو بازيكن خوب نبودند بلكه بايد بگوييم كل تيم عملكرد خوبي نداشتند. اين باخت تلنگري به بازيكنان بود تا به خودشان بيايند.
تعطيلات ليگ روي تيم و عملكرد بازيكنان تاثير گذاشته بود. البته مي‌دانيم اين تعطيلي براي همه تيم‌ها بوده و روي تيم‌ها تاثير گذاشته است. با اين حال هنوز هم 9 امتياز اختلاف ميان پرسپوليس و تيم دوم جدول باقي مانده است و مطمئنا بازيكنان در ديدار برابر پيكان اين شكست را جبران مي‌كنند و به سوي قهرماني حركت خواهند كرد.
نمي‌دانم چرا در اين بازي بازيكنان انگيزه لازم را نداشتند. درست است كه تا به حال بسيار خوب عمل كرده‌اند اما در بازي آخر عملكرد خوبي نداشتند. اگر غرور بازيكنان را بگيرد براي تيم گران تمام مي‌شود. مطمئنا كادر فني طي يكي، دو روز آينده نكات فني را به بازيكنان گوشزد مي‌كنند تا در ديدار مقابل پيكان و همين‌طور ادامه ليگ تيم بتواند امتيازهاي لازم را براي قهرماني جمع كند.
متاسفانه آقاي برانكو رامين رضاييان را نبخشيد و حتي روي علي پروين را هم زمين انداخت. اين بازيكن از نظر فني مي‌تواند به تيم كمك كند. ما اميدوار هستيم در آينده نزديك رضاييان به تيم برگردد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون