• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3178 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن

تشكل‌ها

دستورالعمل خريد تضميني گندم براساس كيفيت به زودي ابلاغ مي‌شود|معاون وزير جهاد كشاورزي با بيان اينكه دستورالعمل عملياتي شدن خريد تضميني گندم بر اساس كيفيت تا چند روز ديگر ابلاغ مي‌شود، گفت: بر اساس اين طرح گندم كيفي با قيمتي بالاتر از قيمت تضميني از كشاورزان خريداري مي‌شود. عباس كشاورز، معاون وزير جهاد كشاورزي در پاسخ به اين سوال كه دستورالعمل طرح خريد تضميني گندم براساس كيفيت در چه مرحله‌اي است، به فارس گفت: دستورالعمل عملياتي شدن خريد تضميني گندم براساس هكتوليتر تهيه شده و تا چند روز ديگر ابلاغ مي‌شود.

با مرغ‌هاي 7 هزار توماني برخورد كنيد|رييس اتحاديه مرغداران مرغ گوشتي ضمن تاكيد بر دستگاه‌هاي نظارتي براي برخورد با فروش گوشت مرغ به قيمت بيش از كيلويي هفت هزار تومان، گفت: با توجه به جوجه‌ريزي صورت گرفته، اين شرايط نهايتا تا دو هفته ديگر ادامه دارد و از آن پس شاهد وفور توليد در بازار خواهيم بود. عطا‌ءالله حسن‌زاده گفت: در حال حاضر ميانگين قيمت خريد مرغ زنده از مرغداري‌هاي كشور كيلويي 4700 تا 4800 تومان است كه با اين وضعيت، قيمت منطقي براي هر كيلوگرم گوشت مرغ در بازار مصرف 6800 تا 7200 تومان مي‌شود.

آغاز عرضه كالاهاي اساسي در نمايشگاه‌هاي بهاره با تخفيف ۱۰درصد|رييس اتاق اصناف ايران با اشاره به اينكه نمايشگاه‌هاي بهاره مسكني موقت براي تامين مايحتاج مردم است، گفت: ۴ كالاي اساسي با تخفيف ۱۰ درصدي از ششم اسفند در قالب نمايشگاه بهاره عرضه مي‌شود ولي معتقديم فروش فوق‌العاده بايد جايگزين نمايشگاه‌هاي فصلي شود. علي فاضلي در مورد آخرين وضعيت عرضه كالا و برگزاري نمايشگاه‌هاي بهاره گفت: مانند سال‌هاي قبل نمايشگاه بهاره براي عرضه مايحتاج مردم در 4 نقطه پايتخت يعني مناطق حكيميه، بوستان ولايت، خاوران و پارك ارم برپا مي‌شود.

آخرين جزييات تعداد كاربران ايراني اينترنت|وزير ارتباطات با اشاره به آخرين آمار از تعداد كاربران ايراني اينترنت گفت: تا سال گذشته سه ميليون نفر از اينترنت استفاده مي‌كردند اما اين ميزان به بيش از هشت ميليون نفر رسيده و در كنار آن بايد به ‌اشخاصي كه گوشي هوشمند دارند، اشاره كرد. محمود واعظي گفت: به بيش از هشت هزار روستا اينترنت واگذار شده و تا 9 هزار كيلومتر نيز فيبرنوري كشيده شده است. وي افزود: در سال 93 پروژه‌هاي متعددي را آغاز كرده‌ايم كه با توجه به بودجه، برخي از آنها عملياتي شده و به پايان مي‌رسند اما پايداري ارتباطات در استان‌هاي مختلف براي ما مهم است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون