• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3178 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۱ بهمن

ويژه

بازديد استاندار ايلام از عمليات راهسازي محور مورموري به دهلران

استاندار ايلام از عمليات راه‌سازي محور مورموري به دهلران بازديد كرد

در اين بازديد مديركل راه وشهرسازي استان در خصوص اين پروژه گفت: قطعه هفتم اين مسير به طول 9 كيلومتر آذر ماه 1392 با قرارداد 16924ميليون ريال آغاز شد و با سرعت مناسبي در حال اجراست. مهندس بهادري تعداد پل‌هاي اين قسمت از مسير را 16 دستگاه عنوان كرد و افزود: براي اجراي اين قسمت از مسير تاكنون 80000 متر مكعب خاكبرداري و 15000 متر مكعب خاكريزي صورت گرفته است. به گفته مهندس بهادري عمليات خاكي 6 كيلومتر ديگر از اين مسير نيز توسط اكيپ‌هاي اداره كل راه و شهرسازي در حال ساخت است، اين قسمت از مسير 12 پل داشته كه پل‌هاي آن توسط پيمانكار در حال ساخت هستند. بهادري مزاياي احداث اين محور را دسترسي ايمن و آسان جهت تردد شهروندان دو شهرستان دهلران و آبدانان عنوان كرد.
روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام

 

مژده به خريداران محصولات آونگ

بن تخفيف آسياتك روي محصولات ADATA

آسياتك رتبه يك در ارايه خدمات اينترنت پرسرعت اي‌دي‌اس‌ال با همكاري آونگ دو ماه سرويس اينترنتي رايگان با سرعت چهار مگابيت بر ثانيه به خريداران هارديسك‌هاي اكسترنال، هارديسك‌هاي SSD، RAM و كليه محصولات حافظه‌اي با برند ADATA ارايه مي‌كند. به گزارش روابط عمومي شركت انتقال داده‌هاي آسياتك، تمامي خريداران تجهيزات آونگ (با برند تجاري ADATA) از اين پس مي‌توانند با استفاده از بن كارت‌هاي تخفيف كه روي محصول خريداري شده شركت آونگ نصب شده از سرويس اينترنتي رايگان به مدت دو ماه با سرعت چهار مگابيت بر ثانيه و حجم ترافيك سه گيگابايت اينترنت پرسرعت+2 ADSLآسياتك بهره‌مند شوند. لازم به ذكر است، اين كارت قابليت استفاده در كليه نقاط تحت پوشش ذكر شده در وب‌سايت آسياتك را دارد و فقط براي بهره‌گيري از خدمات +2ADSL آسياتك در ثبت‌نام اوليه قابل استفاده است. همچنين خريداران تنها براي يك شماره تلفن امكان استفاده از يك كارت پين كد تخفيف را دارند. بنابراين گزارش، با توجه به وجود برخي محدوديت‌ها در پوشش مراكز مخابراتي براي تعدادي از خريداران و عدم امكان بهره‌گيري از بن كارت‌ها، دارنده كارت فقط در صورت مخدوش نشدن كارت و قبل از ثبت آن در سامانه امور مشتركين آسياتك مي‌توانند آن را به فرد ديگري منتقل كنند.

 

در گردهمايي مديران و كاركنان كرمان موتور به مناسبت دهه مبارك فجر

خط توليد خودرو جديد «اس5» راه‌اندازي شد

همزمان با برگزاري گردهمايي مديران و كاركنان شركت كرمان موتور به مناسبت دهه مبارك فجر، خط توليد خودرو جديد اس5 اين شركت در شهرستان بم راه‌اندازي شد. سيد محمدرضا ميرعلينقي، مديرعامل شركت كرمان موتور در اين مراسم با اشاره به وضعيت رقابتي بازار در سال آينده، افزود: ديدگاه اين مجموعه در بخش توسعه بازار با اولويت توجه به نيازهاي مشتريان خواهد بود و با اين رويكرد تلاش خواهيم كرد تا سهم بيشتري از بازار داخلي را به دست آوريم. وي گفت: كرمان موتور در چشم‌انداز برنامه‌هاي خود توسعه محصول را با تمركز بر ارتقاي سطح كيفي توليدات دنبال خواهد كرد و در همين زمينه طي سال جاري بسترهاي مناسبي در راستاي تحقق اهداف پيش رو فراهم شده است. وي با بيان اينكه با توسعه امكانات و ارتقاي شبكه نمايندگي‌ها خدمات مطلوب و ارزنده‌تري را به مشتريان خود ارايه و جايگاه اين مجموعه در بازار ايران را بهبود خواهيم بخشيد، افزود: در سال 93 بسترهاي مناسبي براي توسعه بازار فراهم گرديد كه نتايج آن در سال آينده با عرضه محصولات جديد همچون ليفان 720، ليفان 820، ايكس 50 و جك اس3 در دستور كار اين مجموعه قرار گرفته است. ميرعلينقي با بيان اينكه در راستاي رسيدن به اين هدف برنامه‌هاي گسترده‌اي در دستور كار قرار گرفته است، افزود: با پياده‌سازي برنامه توسعه كارخانه، افزايش بهره‌وري و افزودن توليد دستيابي به اين هدف امكان‌پذير خواهد بود. مديرعامل شركت كرمان موتور افزود: توسعه سبد محصول شركت كرمان موتور با ارزيابي دقيق بازار و بررسي سليقه و خواست مشتريان دنبال خواهد شد و در عين حال تلاش خواهيم كرد تا با حفظ مزيت رقابتي در حوزه قيمت محصولات و همچنين ارايه تسهيلات متنوع خريد به اين اهداف دست يابيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون