• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3956 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

آذري: نمايندگان ايران با درايت اصفهاني‌ها در ليگ قهرمانان آسيا باقي ماندند

بالا گرفتن دعواي اصفهاني- غيراصفهاني در فوتبال

اوايل هفته جاري كميته بدوي صدور مجوز حرفه‌اي باشگاه‌ها تشكيل جلسه داد و در پايان اعلام كرد: «سه باشگاه استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي مجوز گرفتند، اما حضور نفت در ليگ قهرمانان آسيا منتفي و ذوب‌آهن جايگزين اين تيم شد. بدين‌ترتيب بحراني كه پيش از اين گريبان فوتبال امارات و عربستان را گرفته بود به نوعي ختم به خير شد و سهميه 1+3 فوتبال ايران در آسيا حفظ شد؛ با اين تفاوت كه امسال با توجه به حذف نفت تهران (قهرمان جام حذفي)، تيم‌هاي پرسپوليس، استقلال و تراكتورسازي به صورت مستقيم به ليگ قهرمانان مي‌‌روند و ذوب‌‌آهن بايد در مرحله پلي‌‌آف حاضر شود.
ديروز مديرعامل ذوبي‌ها كه حالا بايد تدارك ويژه‌اي براي پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا ببيند روي خط برنامه «و اما ورزش» راديو جوان آمد و صحبت‌هاي جالبي كرد؛ صحبت‌هايي كه با واكنش منفي خيلي از علاقه‌مندان فوتبال در شبكه‌هاي مجازي روبه‌رو شد. او در قسمت‌هايي از صحبت‌هايش گفت: «استقلال، پرسپوليس و تراكتورسازي در لحظه آخر توانستند مجوز بگيرند كه معذرت مي‌خواهم و عامدانه مي‌گويم كه اين اتفاق هم با درايت اصفهاني‌هاي فوتبال رقم خورد. با درايت مهدي تاج و محمدرضا ساكت و اگر درايت اصفهاني‌ها نبود اين سه باشگاه هم با حجم بدهي‌هاي خود، نمي‌توانستند مجوز بگيرند.»
موضوع مديريت اصفهاني‌ها در فدراسيون فوتبال از مدت‌ها پيش در رسانه‌ها و محفل‌هاي ورزشي با واكنش‌هاي متفاوتي همراه بوده و حالا با اين امتياز ويژه‌اي كه مديرعامل ذوب‌آهن به همشهريانش داده، بيشتر از گذشته داغ شده است. ديروز محمدرضا حاجي‌بيگي، عضو هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس بلافاصله بعد از مصاحبه آذري به خبرگزاري تسنيم گفت: «باشگاه‌هاي پرسپوليس، استقلال و تراكتورسازي از باشگاه‌هاي پرطرفدار و مطرح كشور هستند و هر فردي كه در اين فوتبال مسووليت دارد اگر قدمي براي اين باشگاه‌ها برداشته باشد، وظيفه‌اش را انجام داده است.
تاج و ديگر مسوولان فدراسيون قطعا اگر كاري براي باشگاه ما و دو باشگاه ديگر انجام داده‌اند با هماهنگي و مساعدت اعضاي هيات‌مديره باشگاه‌هاي يادشده بوده است. شرايط طوري بود كه حتي وزير ورزش هم لازم دانست كه براي كمك به باشگاه‌هاي پرطرفدار وارد عمل شود و در اين شرايط مطمئنا ايشان نخواهند گفت؛ درايت ما بوده كه اين اتفاق افتاده است بلكه وزير هم خدمت‌رساني به باشگاه‌هاي پرطرفدار و كلا ورزش كشور را وظيفه خودش مي‌داند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون