• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3956 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ آبان

زلزله كرمانشاه

ساره جوانمردي طلاي پارالمپيكش را به حراج گذاشت

ساره جوانمردي، ورزشكار پرافتخار تيم ملي تيراندازي جانبازان و معلولان، مدال طلايش در بازي‌هاي پارالمپيك ريو را به نفع هموطنان آسيب‌ديده در زلزله مناطق غرب كشور به حراج گذاشت. ساره جوانمردي گفت: پس از وقوع اين حادثه و زماني كه ديدم جامعه ورزش كشور براي كمك به مردم زلزله زده دست به كار شدند و هر يك به نوع خود كاري كردند، من هم فكر كردم كه به عنوان يك ورزشكار پارالمپيكي چه كاري مي‌توانم انجام دهم و تصميم گرفتم سهم كوچكي در اين جريان عظيم داشته باشم.
دارنده دو نشان طلاي پارالمپيك خاطرنشان كرد: بر اين اساس تصميم گرفتم ارزشمندترين مدالم، يعني مدال طلاي بازي‌هاي پارالمپيك ريو، را به نفع مردم آسيب‌ديده در اين حادثه تلخ به فروش بگذارم و اميدوارم بتوانم اندكي از آلام اين مردم مصيبت ديده را التيام بخشم. ساره جوانمردي در جريان بازي‌هاي پارالمپيك ريو به دو نشان طلا در مواد تپانچه بادي ۱۰ متر و تپانچه خفيف ۵۰ متر دست يافت.

 

همدردي كشتي‌گير امريكايي بامردم كرمانشاه

نيك گويازدوفسكي، سنگين وزن تيم ملي كشتي آزاد امريكا كه بهمن ماه سال گذشته به همراه تيم ملي امريكا به كرمانشاه سفر كرده بود تا در رقابت‌هاي جام جهاني كشتي آزاد به ميدان برود، به دنبال زلزله كرمانشاه با ارسال يك پيام ويديويي به نمايندگي از تيم ملي امريكا با مردم زلزله زده كرمانشاه احساس همدردي كرد. آزادكار وزن 125 كيلوگرم امريكا در پيامي با اشاره به سفر سال گذشته خود به همراه تيم ملي امريكا به شهر كرمانشاه گفت: «من سال گذشته در كرمانشاه كشتي گرفتم. كرمانشاه شهري فوق‌العاده با هواداراني بسيار خوب بود. به عنوان يك كشتي‌گير امريكايي با مردم كرمانشاه در اين لحظات سختي كه دارند، همدردي مي‌كنم.»

 

اختصاص بليت‌فروشي ليگ فوتسال به زلزله‌زدگان

سازمان ليگ برتر فوتسال با ارسال نامه‌اي به باشگاه‌هاي حاضر در رقابت‌هاي ليگ برتر اعلام كرد به جهت ابراز همدردي با مصيبت ديدگان كرمانشاه، هفته هجدهم ليگ برتر به نام هفته گراميداشت درگذشتگان زلزله استان كرمانشاه نامگذاري شد.
 در نامه سازمان ليگ به باشگاه‌هاي حاضر در ليگ برتر فوتسال اعلام شد كه انتظار مي‌رود با هماهنگي چهره‌هاي سرشناس و ملي فوتسال اعم از بازيكن، مربي و استانداري‌ها و فرمانداري‌ها، اداره كل ورزش و جوانان، سازمان تبليغات اسلامي و ديگر نهادها، سازمان‌ها و رسانه‌هاي محترم استان ترتيبي اتخاذ شود كه از مردم عزيز و بزرگوار و تماشاگران و علاقه‌مندان به ورزش دعوت به عمل ‌آيد تا در سالن‌هاي ورزشي حضور يافته و با خريد بليت، كمك‌ها را جمع‌آوري و از طريق مسوولان ذي‌ربط به مناطق زلزله‌زده ارسال شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون