• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3959 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر

پايان ماجراي سوله خندوانه

در حالي كه هنوز زلزله كرمانشاه داغ‌ترين سوژه خبري است، خبر پس‌گرفتن سوله مديريت بحران از مجموعه «خندوانه» نقطه عطف تازه‌اي براي اين سوژه خبري مهم شد. كاربران در فضاي مجازي معتقدند كه اگر  اين سوله به جاي فعاليت‌هاي متفرقه به ماموريت اصلي خود مشغول بود، بحران پيش آمده در غرب كشور سريع‌تر كنترل مي‌شد. كاربران توييتر هشتگ مديريت_بحران را راه‌ انداختند و رامبد جوان، مجري و تهيه‌كننده برنامه «خندوانه» را نشانه گرفتند. كاربري توييت كرد: «تو انتخابات از يكي از نزديكان به رامبد جوان خواستيم بهش بگه با ستاد هنرمندان روحاني همكاري كنه. طرف گفت رامبد به‌شدت به قاليباف نزديكه چون قاليباف توجه جدي به فرهنگ و هنر داره و خندوانه رو ساپورت مي‌كنه.» كاربر ديگري هم نوشت: «آقاي رامبد جوان شما برنامه‌ات را به جان مردم ترجيح دادي.»
كاربري از قول رامبد جوان و به شوخي توييت كرد: «سلام من رامبد جوان هستم از شبكه نسيم اينجا پايگاه مديريت بحران منطقه 2 است و ديگه خندوانه نيست». كاربري ديگر با اشاره به مديريت تازه شهرداري نوشت: «شهرداري تهران سوله مديريت بحران را از خندوانه پس گرفت و به كاربري اصلي بازگرداند» و در ادامه به تكيه كلام‌هاي رايج روزهاي گذشته توييتر اشاره كرد و با كنايه گفت: «خدا لعنت كند نجفي را كه با سياسي‌كاري خنده مردم رو از بين برد». اما كاربرهاي خبري در توييتر از زاويه ديگر به اين ماجرا نگاه كردند و تمركز خود را روي سرنوشت «خندوانه» گذاشتند. اكانت توييتري يكي از سايت‌هاي خبري از ابهام در سرنوشت اين برنامه خبر داد و كاربر ديگري هم به شوخي نوشت كه احتمالا رامبد جوان سري تازه برنامه خود را كنار اتوبان اجرا مي‌كند. در ميان اين واكنش‌ها، واكنش كاربري كه تازه در جريان خبر قرار گرفته بود و فهميد كه سوله مديريت بحران در اختيار برنامه «خندوانه» بوده، از همه جالب‌تر است. اين كاربر پرسيد: «يعني وضع لبخند و روحيه مردم بحراني است كه بايد از ستاد بحران كمك گرفت يا صدا و سيما آنقدر توجه نداره به برنامه كه حال مردم رو ساعتي خوب مي‌كنه كه مكان و بودجه‌اش ثابت نشده.»
 و در نهايت ميرزا فرهيخته هم توييت كرده: «سوله ستاد بحران رو داده بودن به خندوانه چون ميدونن مردم خونگرم و مهربان ما هميشه آماده كمك‌رساني هستند. چه كاريه دپوي اقلام و امكانات براي روزهاي بحراني».

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون