• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4395 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

ويژه

رونمايي از محصول جديد خريد آنلاين اقساطي بانك‌ پاسارگاد

بانك ‌پاسارگاد با هدف رونق توليد، خريد و فروش كالا و همچنين پاسخگويي به نيازهاي اساسي هم‌ميهنان گرامي، در اقدامي نوآورانه و منحصر‌به‌فرد از محصول جديد خود به‌ نام «خريد آنلاين اقساطي بانك ‌پاسارگاد» رونمايي كرد.

به گزارش روابط‌عمومي بانك‌ پاسارگاد، ايجاد بستر لازم براي توليدكنندگان و فروشگاه‌هاي آنلاين جهت عرضه اقساطي كالا براي جامعه بزرگ مشتريان بانك ‌پاسارگاد و از طرف ديگر ايجاد شرايط مناسب براي خريد آسان و اقساطي براي مشتريان اين بانك از اهداف اصلي اين طرح است.

در اين طرح، فروشندگان بدون تحمل ريسك، نسبت به فروش اقساطي كالا و خدمات خود اقدام مي‌كنند و از اين طريق علاوه بر آنكه حجم فروش و سود آنها افزايش خواهد يافت، به عنوان عضو اين طرح از سوي بانك معرفي خواهند شد.

اين طرح علاوه بر فروشگاه‌هاي آنلاين، براي خريداران نيز مزاياي بسيار دارد. خريدار با بهره‌مندي دوچندان از سپرده‌گذاري خود در بانك، بدون نياز به تشريفات اداري و وثايق ديگر، با اقساطي كاملا انعطاف‌پذير و بدون پرداخت هيچ‌گونه كارمزدي به بانك مي‌تواند كالاي مورد نظر خود را خريداري كند.

 

واحدهاي سيزده‌گانه نيروگاه با تمام توان آماده توليد برق پايدار است

موسي اصلي‌بيگي اعلام كرد: در آستانه فصل تابستان، واحدهاي سيزده‌گانه نيروگاه با تمام توان خود آماده توليد برق پايدار است.

به گزارش خبرنگار «اعتماد» از قزوين؛ موسي اصلي‌بيگي، مدير روابط عمومي نيروگاه شهيد رجايي اظهار كرد: هر ساله با توجه به ميزان كاركرد واحدهاي بخاري و سيكل تركيبي، برنامه‌هاي متنوع تعميراتي با هدف كسب آمادگي توليد برق براي تحويل به شبكه سراسري تعريف و عملياتي مي‌شود كه خوشبختانه امسال هم واحدهاي بخاري و سيكل تركيبي نيروگاه در بالاترين سطح آمادگي توليد قرار دارند.

 

رشد فروش ۷۶ درصدي ۲ ماهه سال ۹۸ شركت‌هاي شستا

مديرعامل شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي (شستا) از رشد فروش ۷۶ درصدي ۲ ماهه سال ۹۸ در شركت‌هاي شستا خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط‌ عمومي شركت سرمايه‌گذاري تامين اجتماعي، محمد رضواني‌فر افزود: فروش تجميعي شركت‌هاي گروه شستا (مجموع فروش شركت‌هاي مديريتي) در 2 ماهه ابتداي سال جاري به 8 هزار و ۵۵۷ ميليارد تومان رسيد كه نسبت به فروش 4 هزار و ۸۶۹ ميليارد توماني مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد را نشان مي‌دهد.

وي اضافه كرد: در سال رونق توليد به گونه‌اي تدبير شده است تا با برنامه‌ريزي دقيق، تامين به موقع مواد اوليه، استفاده حداكثري از ظرفيت‌هاي توليد و همت مضاعف كاركنان و مديران توليد و فروش شركت‌هاي زير‌مجموعه بالاتر از پيش‌بيني‌ها و بودجه‌هاي مصوب محقق شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون