• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3122 -
  • ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ آذر

... درچنين روزي متولد شديم

سيدشهاب‌الدين طباطبايي


دهم آذر ماه در تقويم به نام «روز مجلس» نامگذاري شده، روزي كه از اين پس براي اعضاي حزب نداي ايرانيان روز ويژه‌يي محسوب مي‌شود؛ روزي كه تلاش يكساله جمعي از نيروهاي همفكر به ثمر رسيد و سرانجام با صدور مجوز حزب نداي ايرانيان موافقت شد تا برگ جديدي از كتاب پربرگ اصلاح‌طلبي در اين كشور ورق بخورد.
از سويي در آستانه (12آذر) روز قانون اساسي قرار داريم، اين تقارن يعني صدور مجوز حزب نداي ايرانيان با سالروز تصويب قانون اساسي را به فال نيك مي‌گيريم و شايد چنين همزماني بار سنگين‌تري بر دوش‌مان قرار دهد. حركت در چارچوب قانون اساسي ركن اساسي فعاليت حزب ندا است و موسسان نداي ايرانيان خود را ملزم مي‌دانند ضمن حركت در چارچوب سياست‌هاي حزبي كشور، مسوولان را هم به تقويت نظام حزبي فرا بخوانند.
اعضاي حزب نداي ايرانيان فرزندان اين انقلاب هستند، موسسان حزب، ريشه در جريان اصلاح‌طلبي دارند و تلاش مي‌كنند در چارچوب ساختارهاي موجود براي پيشرفت و آباداني كشور تلاش كنند.
نداي ايرانيان پنجره‌يي رو به مردمسالاري است و اعضاي حزب خود را از تجربيات و راهنمايي‌هاي دلسوزان كشور بي‌نياز نمي‌بينند. انتظار داريم همچنان كه قبل از صدور مجوز در معرض نقد نقادان اعم از رقبا و رفقا قرار گرفتيم در ادامه نيز از نقد و نظرها بي‌بهره نمانيم.
ندا تلاش خواهد كرد، نداي سياست‌ورزي خردمندانه فعالان سياسي كشور باشد و با تكيه بر ظرفيت عظيم و فراگير اصلاحات، دست ياري همه فعالان سياسي كشور را براي پيشبرد اهداف مترقي جمهوري اسلامي به گرمي مي‌فشارد.
ندا آمادگي خود را براي فعاليت در تمام استان‌ها اعلام كرده و از همه جوانان، اصلاح‌طلبان و علاقه‌مندان به اين مرز و بوم دعوت مي‌كنيم دست همكاري ما را فشرده و براي تحقق اهداف مشترك ياري‌مان كنند. ديروز روز مجلس بود، فردا سالروز تصويب قانون اساسي است، حزب نداي ايرانيان در چنين روزهايي متولد شده است و به يمن اين تقارن آرزومنديم در چارچوب قانون اساسي و قوانين مجلس شوراي اسلامي شاهد رونق هر چه بيشتر احزاب باشيم.  ان شاءالله

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون