• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3336 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

ويژه

صدور 6 درصد اسناد بانك سينا به صورت غيرمكانيزه

در راستاي اجراي سياست‌هاي توسعه‌اي در حوزه خدمات بانكداري الكترونيك و ترويج فرهنگ استفاده از اين خدمات، 94 درصد اسناد صادره در بانك سينا طي مردادماه جاري به صورت مكانيزه و از طريق درگاه‌هاي بانكداري الكترونيك صورت گرفته است. به گزارش روابط عمومي بانك سينا، با توجه به سياست اين بانك مبني بر ترويج فرهنگ استفاده از خدمات نوين و كاهش مراجعات به شعب، تنها شش درصد اسناد در مردادماه به صورت دستي صادر شده و 94 درصد مابقي مكانيزه بوده است.

 

نشست سازندگان كالاي نفت با مديران نفت و گاز مارون

نشستي تحت عنوان حمايت از توليد و منابع درون استاني با حضور سرپرست شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون، مشاور استاندار خوزستان، ديگر مسوولان استاني، تعدادي از سازندگان و تامين‌كنندگان كالاي نفت و گاز و كاركنان و كارشناسان شركت بهره‌برداري نفت و گاز مارون برگزار شد. به گزارش روابط عمومي، سرپرست اين شركت ضمن ابراز خرسندي از به وجود آمدن فرصت‌هاي اينچنيني جهت بحث و تبادل نظرات تخصصي در حوزه ساخت و تامين كالا گفت: با وجود شرايط خاص كنوني توانستيم توليد نفت و گاز را فراتر از برنامه محقق‌سازيم و اين مسير جز با همكاري متعهدانه سازندگان قطعات و تامين‌كنندگان كالا در استان خوزستان پيموده نمي‌شد.

 

ثبت جهاني دومين برند ذوب آهن اصفهان

دومين برند ذوب آهن اصفهان (ZOBESCO) بر اساس پروتكل بين‌المللي مادريد در دفتر مركزي موسسه بين‌المللي WIPO (انجمن جهاني حمايت از اموال معنوي) در ژنو سوييس به ثبت رسيد. با توجه به ثبت جهاني دومين برند ذوب آهن اصفهان با بهزاد كرمي، مدير بازار‌يابي و فروش خارجي شركت پيرامون اين موضوع به گفت‌وگو نشستيم .وي در خصوص ثبت جهاني برند و مزاياي آن براي شركت گفت: تمامي سود يك شركت تجاري تنها در بخش مادي خلاصه نمي‌شود. مالكيت معنوي و به‌طور خاص برند و شعارهاي شركت‌ها امروزه گاهي ارزشي بسيار بيشتر از درآمدهاي فيزيكي آن دارند. هر شركتي كه كالا يا خدمات توليد مي‌كند در طول زمان و در صورت برآورده كردن نياز‌هاي مشتري (كيفيت، ماندگاري، قيمت و خدمات پس از فروش) داراي نوعي برتري نسبت به ساير رقبا خواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون