• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3451 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۷ بهمن

ويژه

براساس اعلام سازمان مديريت صنعتي
صعود  19 پله‌اي بيمه البرز
براساس اعلام سازمان مديريت صنعتي ايران، شركت بيمه البرز امسال نيز در ميان صد شركت برتر ايران قرار گرفت و با 19 پله صعود نسبت به سال گذشته در رتبه 79 قرار گرفت. به گزارش روابط عمومي بيمه البرز، اين شركت پيش از اين نيز طي چند سال گذشته در ميان ۱۰۰ شركت برتر كشور قرار داشت و سال جاري نيز علاوه بر قرار گرفتن در ليست يكصد شركت برتر، توانست عنوان تنها شركت بيمه و همچنين نهمين شركت در كل شركت‌ها به لحاظ بيشترين صعود در فهرست يكصد شركت برتر را كسب كند.

«مگا پارس» جايزه جهاني انرژي را دريافت كرد
پروژه مگا پارس جايزه جهاني انرژي سازمان ملل را از آن خود كرد. به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شركت پديد آوران اطلس پارس، پروژه عظيم تفريحي، فرهنگي و تجاري مگا پارس كه كانديداي دريافت جايزه جهاني انرژي شده بود، توانست از ميان 15 پروژه از كشورهاي دانمارك، انگليس، نيجريه و چين، اين جايزه را از آن خود كند. بر اساس اين گزارش جايزه جهاني انرژي كه به نوبل انرژي هم معروف است، هفته گذشته در مراسم جايزه جهاني انرژي در محل برج ميلاد تهران و با حضور وزراي خارجه و نيرو، رييس سازمان محيط زيست از كشورمان و نيز اعضاي هيات مديره بنياد جهاني انرژي سازمان ملل و نمايندگان بيش از 170 كشور جهان و به دليل رعايت استاندارد‌هاي زيست محيطي به اين پروژه اهدا شد. اين گزارش مي‌افزايد، هدفگذاري الگوي ساخت اين مركز اجتماعي، رعايت بالاترين و بهترين سطح مصرف انرژي در كنار ساير پارامتر‌هاي زيست محيطي است. پروژه مگا پارس با كاربري تفريحي، فرهنگي، اداري و تجاري به عنوان بزرگ‌ترين بام سبز خاورميانه نيز مطرح است، از سيستم پاركينگ هوشمند كه رانندگان را در هنگام ورود و خروج به طور خودكار به محل خالي پارك هدايت مي‌كند تجهيز خواهد شد. ارزيابي‌هاي صورت گرفته از اين پروژه در حال ساخت توسط يك تيم اروپايي انجام شده و بر اساس اين ارزيابي‌ها و به گفته رييس بنياد جهاني انرژي، از ويژگي‌هاي منحصر به فردي برخوردار است. بر اساس اين گزارش تاكنون 52 درصد از اين پروژه پيش رفته و تا شهريور سال 96 آماده بهره‌برداري خواهد بود.

استاندار اصفهان: اقتصاد ايران رو به پيشرفت است
كاشان، زهرا جلوداريان- استاندار اصفهان روز دوشنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان كاشان گفت: با اجراي برجام شرايط اقتصادي كشور رو به پيشرفت قرار گرفته و حجم وسيعي از اموال و سرمايه‌هاي بلوكه شده كشور نيز آزاد شده است.رسول زرگرپور افزود: اين وضعيت بر اثر مقاومت ماندگار و مثال‌زدني ملت ايران، هدايت‌هاي داهيانه و اثرگذار رهبري و عزم جدي رييس‌جمهوري و وجود يك تيم امين و شجاع و كاردان در ديپلماسي جهاني است.وي تصريح كرد: در كنار به فرجام رسيدن برجام و حل مساله هسته‌اي ايران كه مطالبه جدي مردم بود و بيش از 79 درصد مردم ايران بر اين اقدام صحه گذاشته‌اند، مطالبات و قول و قرارهاي ديگري نيز از جمله ارتباط عزتمند و همراه با مصلحت با كشورهاي دنيا بود كه اين ارتباط اكنون برقرار است.به گفته وي، دولت همچنين توانست تورم 45 درصدي شهريورماه 92 را به 2/12 درصد كنوني كاهش دهد و اين در حالي است كه سياست دولت، تك رقمي كردن نرخ تورم است.وي افزود:‌ البته بسياري از وعده‌ها هم تاكنون تحقق نيافته كه بايد تلاش كنيم و يكي از آنها در مورد سياست داخلي است كه با انتخابات باشكوه و باابهت پيش رو محقق مي‌شود.وي افزود: اين انتخابات بسيار مهم و حياتي از يكسو مي‌تواند اقتدار كشور را به جهانيان نشان دهد و از سوي ديگر به صحنه وحدت و يكپارچگي مردم تبديل شود.استاندار اصفهان همچنين در اين سفر قپاني‌پور را به عنوان معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري ويژه كاشان معرفي و مسعود خانداني را نيز به عنوان معاون برنامه‌ريزي و اداري و مالي اين فرمانداري منصوب كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون