• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3720 -
  • ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي

تاكيد كي‌روش بر استعفا بدون هيچگونه درخواست‌مالي

نگرانم ،چون آماده‌سازي تيم‌ملي رها شده‌است

كي‌روش، سرمربي تيم ملي فوتبال در بيانيه‌اي رسمي درباره استعفايش توضيح داد.
متن پيام به شرح زير است: دوستان عزيز
در پي درخواست استعفايي كه پيش از اين داشتم، اين بيانيه رسمي را به استحضار مي‌رسانم:
۱ – در پي اتفاقات و درگيري‌هايي كه در مورد تيم ملي – از جمله درباره اردوي دوبي- پيش آمد بنده در تاريخ ششم ژانويه استعفاي خود از سمت سرمربي تيم ملي ايران را تقديم رييس فدراسيون فوتبال كردم، بدون هيچگونه درخواست مالي يا غرامت خواهي.
۲ – اين تصميم با رضايت رييس، آقاي تاج، اتخاذ شد، چرا كه ايشان اعتراف كردند كه نه شرايط لازم و نه قدرت اجرا و فراهم آوردن امكانات لازم براي فاز سوم برنامه از پيش تصويب شده تداركاتي در راه جام جهاني را به دلايل مختلف و به طور ويژه به دليل مخالفت‌هاي سيستماتيك آقاي برانكو ايوانكوويچ ندارند.
۳ – با در نظر گرفتن اينكه شرايط لازم براي فاز سوم برنامه از پيش تعيين شده آمادگي تيم ملي، مهيا نيست من نگراني جدي و حرفه‌اي خود را بابت آينده تيم ملي و موفقيت در مسير انتخابي جام جهاني ابراز كردم.
۴- بعد از ارايه استعفايم، حالا من نامه رسمي فدراسيون مبني بر رد درخواست استعفاي خود را دريافت كرده‌ام.
5- تنها استنباط من از اين تصميم رييس و هيات رييسه فدراسيون اين است كه اين تصميم مهر تاييدي است بر اطمينان و اعتمادي كه به تعهد و تخصص شخصي و حرفه‌اي من و خدمت صادقانه و تمام و كمال من به تيم ملي وجود دارد. بابت اين موضوع سپاسگزاري فروتنانه خود را ابراز مي‌كنم و آن را نشانه‌اي براي مسووليت‌هاي بيشتري كه بر دوش من قرار دارد، مي‌دانم.
 ۶ – با اين وجود، مي‌خواهم به صراحت اعلام كنم كه اين فاز سوم برنامه از پيش تعيين شده آمادگي كه تيم ملي ايران را به صدر رسانده و اعتبار و شهرت تيم ملي را در سراسر جهان افزايش داده، در اين مقطع با توجه به مخالفت‌هاي مستمر و سيستماتيك آقاي برانكو و ديگر چهره‌هاي ورزشي، تمام شده تلقي مي‌شود.
۷ – از حالا به بعد، بر خلاف ديگر رقيبان كه به طور مداوم براي رسيدن به جام جهاني كار مي‌كنند، تيم ملي ايران براي بازي و تمرين فقط محدود به روزهاي فيفا و قوانين و استانداردهاي فيفا خواهد شد تا رضايت توصيه‌كنندگان محترم به تيم ملي ايران جلب شود.
۸ – اين برنامه محدود به روزهاي فيفا به هيچ‌وجه مورد حمايت من نيست بلكه با مخالفت و عدم رضايت من صورت مي‌گيرد. بر اين باورم كه اين برنامه غيرمسوولانه، موقعيت تيم ملي ايران در انتخابي جام جهاني را به خطر مي‌اندازد.
۹ – در نهايت، اجازه دهيد به صراحت بگويم: بي‌شك اين برنامه جديد در راه آمادگي جام جهاني نتيجه يك تصميم يكجانبه از سوي فدراسيون فوتبال، رييس و هيات رييسه آن است و در نتيجه مسووليت تمام و كمال آن به عهده آنهاست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون