• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3803 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

انديشكده آموزش و پرورش عصر ايران راه‌اندازي مي‌شود

اصلاح نظام آموزشي كشور از پيش‌دبستاني تا دانشگاه، يكي از دغدغه‌هاي ديرين عصر ايران است و تاكنون، مقالات و يادداشت‌هاي منتقدانه زيادي نيز در اين باره در سايت منتشر شده است. براي نظام‌‌مندسازي و پيگيري جدي اين موضوع با استفاده از توان كارشناسي دلسوزان كشور و نيز تبديل آن به يك مطالبه عمومي انديشكده آموزش و پرورش عصر ايران راه‌اندازي مي‌شود.
به گزارش پايگاه اينترنتي عصر ايران اين انديشكده با مطالعات و برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، با اتكا به خرد جمعي صاحب‌نظران به ويژه پژوهشگران علوم تربيتي و جامعه‌شناسي و با اعتقاد به نقش استراتژيك و زيربنايي آموزش و پرورش در توسعه همه‌جانبه كشور، مهم‌ترين مسائل و چالش‌هاي نظام آموزشي و مدارس ايران را مورد مطالعه و چاره‌انديشي قرار خواهد داد. در بخش ديگري از اين خبر آمده است: به همين منظور به زودي صفحه‌اي در سايت عصر ايران ايجاد خواهد شد تا پل ارتباط ميان نخبگان، فرهنگيان، فعالان و نهادهاي مردمي (سمن‌ها)، دانشجويان، خانواده‌ها و نيز دانش‌آموزان علاقه‌مند با اين انديشكده باشد. مديريت انديشكده آموزش و پرورش عصر ايران را نيز مرتضي نظري، پژوهشگر آموزش و پرورش و توسعه انساني برعهده خواهند داشت.
در پايان اين خبر هم تاكيد شده است كه: انديشكده آموزش و پرورش عصر ايران، از همه علاقه‌مندان دعوت مي‌كند تعليم و تربيت را به منزله دغدغه‌اي ملي و توسعه‌اي دانسته و در اين مسير ياريگر ما باشند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون