• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3846 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۴ تير

رييس كل دادگستري استان تهران توضيح داد

اعلام اتهامات قاضي‌كهريزك

گروه سياسي|علي‌اكبر حيدري‌فر يكي از متهمان پرونده كهريزك چند هفته‌اي است كه براي گذراندن دوران محكوميت 15 ساله‌اش روانه زندان اوين شده است. علي اكبر حيدري فر كه سابقه سال‌ها قضاوت را دارد و در پرونده ارسال بازداشت‌شدگان سال 88 به زندان كهريزك همراه با مرتضوي جزو متهمان بود اما با اتهام مالي روانه زندان اوين شده است.
ديروز اما غلامحسين اسماعيلي توضيحات مفصل‌تري در مورد اتهامات حيدري فر داد و اتهامات او را ارتشا (رشوه دادن)، تصرفات غيرقانوني و استفاده از سلاح عنوان كرد. بنا بر آنچه خبرگزاري ايلنا گزارش داده است رييس دادگستري استان تهران به تشريح اتهامات يكي از قضات پرونده بازداشتگاه كهريزك پرداخت و تاكيد كرد كه اين فرد داراي يك پرونده ديگر هم است كه درحال بررسي است.
به گزارش ايلنا، غلامحسين اسماعيلي، در پاسخ به اين سوال كه «حيدري‌فرد» يكي از قضات پرونده كهريزك داراي چه اتهاماتي بوده است كه به ۱۵ سال حبس محكوم شده است؟ گفت: اين فرد داراي اتهامات متعددي مانند تصرفات غيرقانوني، استفاده غيرقانوني از اموال دولت، ارتشا، استفاده از سلاح و درگيري در حوزه‌هاي مختلف و... است و به همين اتهامات محكوم شده است. او ادامه داد: البته اين فرد داراي يك پرونده ديگر هم است كه در حال بررسي است و چون اتهامات هنوز اثبات نشده است، من از بيان آن اتهامات معذورم.
از اعتصاب غذاي مديران كانال‌ها اطلاع ندارم
رييس كل دادگستري استان تهران اما توضيحات بيشتري هم در مورد پرونده مديران بازداشت شده كانال‌هاي تلگرامي حامي دولت داد.
اين مقام عالي قضايي در رابطه با آخرين وضعيت پرونده مديران كانال‌هاي تلگرامي اظهار داشت: كيفرخواست برخي از متهمان اين پرونده صادر شده و به دادگاه ارسال شده است و تحقيقات در مورد سايرين ادامه دارد.
 اسماعيلي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود مديران كانال‌هاي تلگرامي در اعتراض به روند رسيدگي به پرونده‌شان اعتصاب غذا كرده‌اند، آيا اين مساله صحت دارد؟ تصريح كرد: اين مساله در حيطه مسووليت سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني است و من از اين مساله اطلاعي ندارم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون