• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4395 -
  • ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

«اعتماد» سوالات مهم افكار عمومي در جريان انهدام پهپاد امريكايي را در گفت‌وگو با فعالان سياسي بررسي‌كرد

انهدام و سه پرسش

بعد از انهدام پهپاد امريكايي از سوي نيروهاي سپاه پاسداران، جلسات اضطراري كاخ سفيد و واكنش‌هاي داخلي به اين موضوع سوالاتي براي افكار عمومي به وجود آمد.

سوالاتي كه شايد چندان جديد و بديع نبود اما اين اتفاق باعث شد بار ديگر مطرح شده و البته واكنش بازارهاي اقتصادي چون بازار ارز را نيز به دنبال داشت. از همين رو «اعتماد» اين سوالات پراكنده كه شايد در دو روز گذشته در فضاي واقعي تا مجازي مطرح شده را در جريان گفت‌وگو با طيف‌هاي مختلف سياسي از پايداري‌هاي تندرو تا طيف سنتي اصولگرا و از مشاركتي‌هاي مجلس ششم تا فعال حزبي اصلاح‌طلب
درميان گذاشت.

«آيا بعد از تعرض پهپاد امريكايي به مرزهاي ايران و انهدام آن از سوي نيروهاي نظامي ما احتمال وقوع جنگ ميان ايران و امريكا وجود دارد يا خير؟ در اين خصوص گفت‌وگوي ملي و حضور نخبگان سياسي در مباحث سياسي كمك مي‌كند كه نسبت به وضع موجود وقوف پيدا كنيم و مسوولان را در تصميم نهايي پشتيباني كنيم.

«اعتماد» از جلال ميرزايي عضو فراكسيون اميد، غلامعلي جعفرزاده‌ايمن‌آبادي نايب‌رييس فراكسيون مستقلين، حسينعلي حاجي‌دليگاني عضو جبهه پايداري و نماينده مجلس، محمدصادق جوادي‌حصار عضو حزب اعتماد ملي، علي تاجرنيا نماينده مجلس ششم و ابوالقاسم رئوفيان عضو جبهه ايستادگي پرسيده ‌است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون